• Svar på tråden BIM Maj 2022
  • Paeonia123

Ringingrid, jag vill också testa! Jag tror jag har blivit testmissbrukare :). Jag hade äl nånstans mellan 17/4 och 20/4, tror jag ska försöka hålla mig till måndag med att testa. :) 
    Skriv här om du testar :)

• Ringingrid

Paeoni­a123 hade också ÄL runt då, 18/4 enligt min app o hade tydliga ÄL känningar då så tror vi prickade. Ska vänta nååågra dagar till iallafall. Skriv du med om du testar! Jag kanske också testar på måndag Oskyldig

• augusta0

jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
    är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)

• Rosahimmel86

Åh vad spännande!
    Själv så börjar jag med ÄL stickorna på måndag.
    Mensen tog slut i dag och sen kommer min mam hem på tisdag 
    Enligt app så ska min äl vara runt den 5 maj men den kan även komma tidigare 
    Jag har köpt hem ett helt gäng tester från testlagret :) 

• Ringingrid
    augusta0 skrev 2022-04-23 14:09:39 följande:

jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
    är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)

Vilken typ av test testade du med? :)
  • Molly89
    hej! jag hoppar in här jag med, första gången jag faktiskt är aktiv i en fl-tråd :) ?andra barnet för oss, vårt första blir 5 senare i år. har denna månaden provat bidrottninggele, som för vissa verkar fungera jättebra. är själv inte speciellt insatt faktiskt. ??
    fick positiva äl-test torsdag-fredag (clearblue digitala test) men enligt fertility friend (tempa) skedde äl på onsdagen, så vi får väl se haha. 
    är det någon här  som tempar också? :) 
    1/5 Paeonia123
    1/5 augusta0
    2/5 Fagelfri 8e försöket. 34 år. 2a barnet,1a gemens.
    2/5 Ringingrid 
    2/5 Elina24 34 år, 1:a försöket, 3:e barnet, 1:a gemens.
    3/5 Aducia
    4/5 Sanso
    5/5 millionvoices
    5/5 Esther13 - 2:a försöket, första barnet
    5/5 molly89, 30 år, femte försöket
    7/5 pepsin
    15/5 emzor1
    17/5 H0nd3ndär. 4e barnet
    19/5 Rosahimmel86 35 år, 3:e försöket 5:e barnet
  • Paeonia123

Molly89; jag tempar också! Och jag fick också positivt på Äl-test typ 4 dagar innan appen (NC) satt ägglossning. Mystiskt.

• Paeonia123

Molly89; jag googlade och försökte hitta om man kan få tempstegring typ 4-5 dagar efter ägglossning, men hittar inget. Står på NC att tempstegring sker 1-2 dagar efter ägglossning men att vissa variationer kan förekomma.

• Molly89

peaonia123: spännande! jag har inte tempot speciellt länge heller, startade nog i januari, men tycker det är spännande att man ändå kan se mönster varje månad :) 
    här var det kanske tvärtom, jag fick en tempdipp i tisdags och sedan höjde den sig rejält till fredagen för att sedan dippa igen till idag. mina äl-test visade glad smiley torsdag och fredag, så alltså efter dippen och FF räknat ut min äl. 

vi får väl se och håll tummarna att det är något positivt iaf =)

• Ringingrid

Beställt en RFSU testa tidigt sticka nu och tänkte eventuellt testa på tisdag eller så, 6 dagar innan bim (då det står att testet kan ge utslag) så får vi se ????

Svar på tråden BIM Maj 2022