BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Ringingrid, jag vill också testa! Jag tror jag har blivit testmissbrukare :). Jag hade äl nånstans mellan 17/4 och 20/4, tror jag ska försöka hålla mig till måndag med att testa. :)
Skriv här om du testar :)
Paeonia123 hade också ÄL runt då, 18/4 enligt min app o hade tydliga ÄL känningar då så tror vi prickade. Ska vänta nååågra dagar till iallafall. Skriv du med om du testar! Jag kanske också testar på måndag
jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)
Åh vad spännande!
Själv så börjar jag med ÄL stickorna på måndag.
Mensen tog slut i dag och sen kommer min mam hem på tisdag
Enligt app så ska min äl vara runt den 5 maj men den kan även komma tidigare
Jag har köpt hem ett helt gäng tester från testlagret :)
jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)
Molly89; jag tempar också! Och jag fick också positivt på Äl-test typ 4 dagar innan appen (NC) satt ägglossning. Mystiskt.
Molly89; jag googlade och försökte hitta om man kan få tempstegring typ 4-5 dagar efter ägglossning, men hittar inget. Står på NC att tempstegring sker 1-2 dagar efter ägglossning men att vissa variationer kan förekomma.
peaonia123: spännande! jag har inte tempot speciellt länge heller, startade nog i januari, men tycker det är spännande att man ändå kan se mönster varje månad :)
här var det kanske tvärtom, jag fick en tempdipp i tisdags och sedan höjde den sig rejält till fredagen för att sedan dippa igen till idag. mina äl-test visade glad smiley torsdag och fredag, så alltså efter dippen och FF räknat ut min äl.
vi får väl se och håll tummarna att det är något positivt iaf =)
Beställt en RFSU testa tidigt sticka nu och tänkte eventuellt testa på tisdag eller så, 6 dagar innan bim (då det står att testet kan ge utslag) så får vi se ????