BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Jag vill också testa snart! Känner på mig att jag är gravid och hoppas känslan stämmer. Har haft molvärk i magen sen ett par tre dagar efter vad jag tror var ägglossningsdagen, har inte använt stickor.
välkomna Idaj0 och Eal92! :)
jag testade imorse igen som planerat, det ser blankt ut det med... fortfarande bara max 10 dagar sen äl så det är inte kört men å andra sidan ska man väl ha en himla tur om man lyckas på första försöket :) det blir ett nytt testa tidigt på onsdag morgon.
är det någon annan som tänkte börja testa snart? :)
jag testade imorse igen som planerat, det ser blankt ut det med... fortfarande bara max 10 dagar sen äl så det är inte kört men å andra sidan ska man väl ha en himla tur om man lyckas på första försöket :) det blir ett nytt testa tidigt på onsdag morgon.
Hoppar in här. Vet inte när jag har BIM, tänkte ta ur spiralen idag ????
Haft lite mens trots spiral, men hört att den nog flyttas när spiralen kommer ut.