BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Hej alla!
Jag har följt denna tråd ett tag men tänkte att det var på sin plats att själv skriva in mig. Har bim ca 10/5 men lite oklart då jag tog ut min hormonspiral för ca 3-4 veckor sedan. Ganska säker på att jag haft ägglossning men tyvärr magsjuka samtidigt så inget ligg under de mest fertila dagarna varpå jag inte har så höga förhoppningar denna månad :)
Detta blir i alla fall första försöket till ett syskon, vi har ett barn som nyss fyllt 1 år. Känns spännande och lite lite "vad har vi gett oss in på?!??!"
1/5 augusta0
Hej alla i tråden! Stort grattis till er som blivit gravida! Och jag håller tummarna för er andra ??
Jag hade också velat hoppa in i tråden!
Har BIM 11:e maj, försöker anstränga mig att inte tänka på det så mycket men självklart svårt när man hoppas så mycket. Tredje försöket för min del.
Håller tummarna för alla!
Hur går det för alla?
Själv så går dagarna ganska snabbt framåt
Jag har en känsla av att det inte blev något denna gången. Enligt ÄL stickorna så hade vi mys dagen innan dom blev som starkast
Men enligt min kalender så var det 3 dagar innan ÄL
Sen kom livet emellan och vi hann inte med mera.
Jag tänker testa om en vecka så får vi se :)
Hur går det för alla?
Själv så går dagarna ganska snabbt framåt
Jag har en känsla av att det inte blev något denna gången. Enligt ÄL stickorna så hade vi mys dagen innan dom blev som starkast
Men enligt min kalender så var det 3 dagar innan ÄL
Sen kom livet emellan och vi hann inte med mera.
Jag tänker testa om en vecka så får vi se :)
Igår på ÄL+9 så tänkte jag att äsch jag tar ett test, jag såg att något var där men då det är otroligt tidigt att plussa ÄL+9 så försökte jag strunta i det.
Tog ett nytt imorse och samma streck dök upp igen lite starkare, jag tror jag är gravid igen! - hoppas det stannar denna gång!
Är på dag 12 i cykeln idag. Ä-test negativ men hoppas så på glad gubbe i morgon. Någon annan som kör på clearblue advanced? hor många dagar innan äl fick ni första glada gubben?
Igår på ÄL+9 så tänkte jag att äsch jag tar ett test, jag såg att något var där men då det är otroligt tidigt att plussa ÄL+9 så försökte jag strunta i det.
Tog ett nytt imorse och samma streck dök upp igen lite starkare, jag tror jag är gravid igen! - hoppas det stannar denna gång!
Om du har bim idag och det är ett testa tidigt borde det vara starkare. Kan du ha haft ägglossning senare?