BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Jag är helt säker på att jag hade ÄL för exakt 14 dagar sedan och joo jag tycker samma att det borde visa starkare..vet inte varför den ens visar så svagt om jag är inte gravid ???????????
Om du har bim idag och det är ett testa tidigt borde det vara starkare. Kan du ha haft ägglossning senare?
Igår på ÄL+9 så tänkte jag att äsch jag tar ett test, jag såg att något var där men då det är otroligt tidigt att plussa ÄL+9 så försökte jag strunta i det.
Tog ett nytt imorse och samma streck dök upp igen lite starkare, jag tror jag är gravid igen! - hoppas det stannar denna gång!
Okej jag är ganska säker nu, kvällsurin ÄL +10
Okej jag är ganska säker nu, kvällsurin ÄL +10
Kungsbacka: jag förstår vad du menar, fick tidigt mf förra månaden och hade egentligen lovat mig själv att inte testa tidigt.. men när jag igår började skälla ut min kille för att det luktade kattbajs i bilen så insåg jag att något inte stod helt rätt till Jag håller alla mina tummar och tår för dig och de andra tjejerna i gruppen, vill se era fina plus!
Fyrklöverns: Stort tack! Jag håller hoppet uppe för din skull också, hade varit så fantastiskt roligt att se dig plussa - det är du värd
Kungsbacka: nu glömde jag även skriva att jag verkligen beklagar din kemiska graviditet
Kungsbacka: nu glömde jag även skriva att jag verkligen beklagar din kemiska graviditet