BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Dag 34 och ingen ägglossning än, aldrig hänt så är smått förvirrad :/
Augusta02: jag plussade förra månaden först på äl +13 så än finns hopp! Det blev dock missfall men tvivlar på att det var därför jag plussade sent utan det beror väl på hur mycket hcg fostret utsöndrar :)
stort grattis Elina24!! :)
jag körde på med varannan dag och testade idag med, men det är fortsatt negativt, så nu väntar jag nog bara in tant röd. tror fortfarande att hon blir tidigare än vad appen säger, 1/5.
jättesynd att det inte tog för vi kan inte försöka igen nästa månad utan måste vänta till juni, då min snubbe är och hälsar på sin gamle far i USA. men men, sånt är livet :)
stort lycka till resten av er - jag hoppas på många plus framöver! återkommer när tant har gjort sin entré ;)
Så chockad!!
Så chockad!!
Så chockad!!
Jag testade idag, så negativt det kan bli. Dock känns det ändå helt ok då jag ändå velat på att försöka denna månaden efter missfall och kemisk graviditet, nu får kroppen en paus och förhoppningsvis tar det sig vid nästa äl Jag känner mig mer hormonellt stabil än vad jag gjort på länge, så jag hoppas på en bra äl om några veckor. Lycka till alla ni andra