BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Hejhej,
lägger till mig här då jag och min fästman gjort vårt 2:a försök nu i april
1/5 Paeonia123
Lägger till mig också. vi blir 34 och 38 i år och jag har två barn sen innan.
1/5 Paeonia123
Alltså min cykel är såå knäpp. Börjafe testa med äl-stickor i tisdags för tänkte äl skulle vara tidigast på CD 15, dvs idag. Men tycker stickorna bara blir svagare (har tagit 3 st) så isf skedde nog ÄL före cykeldag 13. Förhoppningsvis på CD 12 när vi hade sex? jaja tiden får utvisa! om äl skedde vid CD 12 tajmade vi bara in ett samlag denna gång för jag var magsjuk.. och nästa månad kommer vi inte kunna försöka få min bättre hälft är på tjänsteresa i två veckor. Så segt.
Alltså min cykel är såå knäpp. Börjafe testa med äl-stickor i tisdags för tänkte äl skulle vara tidigast på CD 15, dvs idag. Men tycker stickorna bara blir svagare (har tagit 3 st) så isf skedde nog ÄL före cykeldag 13. Förhoppningsvis på CD 12 när vi hade sex? jaja tiden får utvisa! om äl skedde vid CD 12 tajmade vi bara in ett samlag denna gång för jag var magsjuk.. och nästa månad kommer vi inte kunna försöka få min bättre hälft är på tjänsteresa i två veckor. Så segt.
1/5 Paeonia123
1/5 Paeonia123
Utebliven ägglossning verkar det som så gissar på bortfallsblödning när som helst!
Är sugen på att prova en testa tidigt sticka om ett par dagar men förra graviditeten så fick jag inte utslag förrän på bim med såna, antar att de kommer va samma denna gång så kanske onödigt att testa tidigt för min del :P