BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Precis tog testet två dagar efter ÄL, dock är jag lite osäker på när det var ÄL eftersom jag tog ut min p-stav i april, men enligt appen så är hade jag ÄL då och vi myste under hela min fertila vecka.
Testet jag la upp var tidigt test. Jag ska nog göra som du säger, ta ett billigt tidig rfsu test på söndag och se innan jag använder cb. Hur håller man sig sysselsatt och tålmodig? Hjälppppp. Har haft konstant molande värk i flera dagar.
Hej på er
Här kom mensen 6 dagar tidigt denna gången
Den gjorde samma sak förra månaden
Jag vet inte vad som har hänt för såhär har det aldrig varit innan
Tyvärr blev det ju inget plus för mig i maj, jag hann inte ens testa mig.
Nästa månad är mannen bortrest så vi får prova i juli igen.
Hej på er
Här kom mensen 6 dagar tidigt denna gången
Den gjorde samma sak förra månaden
Jag vet inte vad som har hänt för såhär har det aldrig varit innan
Tyvärr blev det ju inget plus för mig i maj, jag hann inte ens testa mig.
Nästa månad är mannen bortrest så vi får prova i juli igen.
Hej,
Vad tråkigt och lite märkligt. Har du börjat med några nya kosttillskott de senaste cyklerna?
Att satsa på juli gör att ni kan få en vårbebis 2023 :)
Nu har vi äntligen prickat rätt, så jag lägger till mig här. Har BIM i helgen och har precis börjat må illa, öm i vänster äggstock, trött, frusen och ömma bröstvårtor. Lägligt att börja må kass på sin födelsedag.
1/5 augusta0
jag hoppar in här..
Har en blivande 5 åring och planerar syskon till honom.
Inne på vårt 5:e försök och har BIM 20:Maj.
Med sonen plussade jag på andra försöket utan att ens ha testa med Äl stickor. Denna gång kör vi Äl stickor plus att jag känner en stark smärta vid äl.
Testade negativ idag BIM -4, inga direkta symptom men man kan ju alltid hoppas ????
Mensen kom igår på BIM så får försöka ta nya tag vad det lider. Lycka till alla ni andra som väntar på BIM!