BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Ellamaja: Absolut syns det, grattis!!
Har en lite känslig fråga kanske. Hur tänker ni kring alkohol under cykeln? Känns lite ?fel? att dricka mellan ÄL och BIM. Samtidigt som det känns jobbigt att leva i något jag-är-eventuellt-gravid denna månad. Har blivit rätt många sådana månader nu och det känns nästan lite dumt att inte kunna unna sig? Hur tänker ni?
Vi ska iväg på ett glas bubbel hos grannarna så jag ville testa på äl +11 om jag kan ta ett glas. Fick ett svagt plus på Clearblue rapid detection, se bild, men inte gravid på CB digitala. Någon som fått falskt positivt på rapid detection? Någon som vet om det är känsligare än det digitala?
Vi ska iväg på ett glas bubbel hos grannarna så jag ville testa på äl +11 om jag kan ta ett glas. Fick ett svagt plus på Clearblue rapid detection, se bild, men inte gravid på CB digitala. Någon som fått falskt positivt på rapid detection? Någon som vet om det är känsligare än det digitala?
Antar att det är det som är det vanliga cb, har inte använt sådana tidigare.
Jag testade inte idag utan väntar till imorgon, tänker att jag ger det en extra dag så att hormonnivån kan bli högre.
Men gud tack <3 Jag hoppas att det första stämde och att det bara var lite för låg nivå för det digitala. Livrädd för att testa imorgon, men men, det finns bara två utfall.
Håller tummarna för dig imorgon!
jag har BIM på onsdag men har också tänkt att ta ett test imorgon faktiskt. Hade lite liten blodstrimma i fredags och känt att något varit annorlunda i kroppen sedan dess. Svårt att sätta ord på vad. Inte alls de vanliga symtom jag brukar inbilla mig, utan mer att jag håller på att bli sjuk. som feberkänsla i kroppen. Kan det vara ett symtom?
Håller tummarna för dig imorgon!
jag har BIM på onsdag men har också tänkt att ta ett test imorgon faktiskt. Hade lite liten blodstrimma i fredags och känt att något varit annorlunda i kroppen sedan dess. Svårt att sätta ord på vad. Inte alls de vanliga symtom jag brukar inbilla mig, utan mer att jag håller på att bli sjuk. som feberkänsla i kroppen. Kan det vara ett symtom?
Det blev ett riktigt plus idag! Chockad och orolig med tanke på missfallet. Började gråta och hade svårt att vara glad först. Men nu har chocken lagt sig något och vi försöker tänka positivt. Allting händer av en anledning och jag kan inte påverka utfallet ändå. Hoppas det blir en liten bebis denna gången :)
Det blev ett riktigt plus idag! Chockad och orolig med tanke på missfallet. Började gråta och hade svårt att vara glad först. Men nu har chocken lagt sig något och vi försöker tänka positivt. Allting händer av en anledning och jag kan inte påverka utfallet ändå. Hoppas det blir en liten bebis denna gången :)
För mig blev det totalt blankt imorse :(
BIM-2 nu, kanske för tidigt. Eller så är symtom bara inbillning. Ska vänta till BIM och endast ta test om mens inte kommit och tempen fortsätter vara hög?