Emzor1 skrev 2022-05-11 16:45:28 följande:
Har också märkt det, trodde bara det var min telefon som strulade..
Jag testade inte med temp men med tester den här månaden, min ägglossning kändes mer "brett" alltså i bägge äggstockarna den här månaden jämfört med förra då det var främst vänster sida. Jag trodde inte att min kropp skulle återhämta sig så snabbt efter MF men eftersom det skedde så tidigt så kanske det inte påverkade? Annars kände jag inte av så mycket mer, men det är nog väldigt individuellt från gång till gång och individ till individ - det kanske är mentalt också? Jag hade väldigt lätt till gråt trots att HCG var ute ur kroppen, vilket jag inte brukar ha..
Så kul att du fått bekräftad äl, väntar med spänning!
Verkar vara hela tråden av någon anledning, inga nya inlägg på två dagar, jag trodde alla hade övergett den haha!
Ja precis! Så kände jag också, i bägge äggstockar och generellt ont i nedre delen. Vad roligt att du blev gravid på första försöket efter missfallet! Bekräftar att kroppen är redo direkt, så bra och lugnande att höra :)
Det med lätt till gråt känner jag också igen, men det mesta börjar ge med sig. Förutom att kaffe fortfarande smakar piss, men det är nog bara bra för fertiliteten haha :)