Inlägg från: Kungsbacka |Visa alla inlägg
  • Kungsbacka

BIM Maj 2022

Hej alla godingar,

jag hoppar in i gruppen jag med! Första gången jag skriver & citerar så ha överseende med mig om jag gör fel. Är på ÄL + 4 & har beräknad mens 14/5. Har ett barn sedan tidigare & två kemiska graviditeter (vecka 4/5) i bagaget. Det senaste var förra cykeln. Tacksam över att de avslutades så tidigt som de gjorde trots den sorg det innebar. Försiktigt optimistisk inför bim. 

1/5 augusta0
    2/5 Ringingrid 
    2/5 Elina24 34 år, 1:a försöket, 3:e barnet, 1:a gemens.
    2/5 Eal92 1:a försöket 2:a barnet
    3/5 Aducia
    4/5 Sanso
    5/5 millionvoices
    5/5 Esther13 - 2:a försöket, första barnet
    5/5 molly89, 30 år, femte försöket
    7/5 pepsin
    14/5 Kungsbacka, 34 år, 2:a barnet. 
    15/5 emzor1
    17/5 H0nd3ndär. 4e barnet
    19/5 Rosahimmel86 35 år, 3:e försöket 5:e barnet
    27/5 Paeonia123
    28/5 Fagelfri 9e försök. 34 år. 2:a barn, 1a gemensam.
  • Kungsbacka
    Rosahimmel86 skrev 2022-05-08 22:39:01 följande:

Hur går det för alla?
    Själv så går dagarna ganska snabbt framåt 
    Jag har en känsla av att det inte blev något denna gången. Enligt ÄL stickorna så hade vi mys dagen innan dom blev som starkast 
    Men enligt min kalender så var det 3 dagar innan ÄL
    Sen kom livet emellan och vi hann inte med mera.
    Jag tänker testa om en vecka så får vi se :) 

Åh jag tycker att dagarna sniglar sig framåt haha! Är själv på ÄL+6 & tycker inte jag känner ens ett uns till tecken på någon graviditet. Tror inte heller det tog sig denna gång för mig..dock är tempen hög & fin men den kan ju dippa. Ska eventuellt testa mig på fredag (bim-1) pga kalas samma dag. Håller tummar & går för oss alla här i gruppen att Maj är vår måna! 
  • Kungsbacka
    Emzor1 skrev 2022-05-10 19:36:42 följande:

Okej jag är ganska säker nu, kvällsurin ÄL +10 Glad

Men vad kul! Solklart plus. Stort grattis! Då kanske jag också vågar testa om ett par dagar..hade en kemisk graviditet förra cykeln så en del av mig vill inte testa för tidigt heller..
  • Kungsbacka
    Emzor1 skrev 2022-05-10 23:17:11 följande:

Kungsbacka: nu glömde jag även skriva att jag verkligen beklagar din kemiska graviditetHjärta

Tack vad gullig du är. Det värmer. Visst är det intressant hur ledsen & besviken en kan bli även fast man förlorat sina graviditet så tidigt. Det gör mycket med en & man får ökad förståelse för alla personer som förlorat sina små i både tidigt-, & senare skede. 
Svar på tråden BIM Maj 2022