Inlägg från: augusta0 |Visa alla inlägg
  • augusta0

BIM Maj 2022

FruPea, då skulle BF bli i början av januari i alla fall :)

Jag har precis tagit ett positivt ÄL-test efter att för första gången någonsin haft medvetet oskyddat sex. Timingen blev inte perfekt då killen bor i UK och våra möjligheter till sex är begränsade, men i teorin skulle det kunna ta. Så vi får se :) Om jag då har ÄL imorgon innebär det BIM 1/5 enligt min app. Spännande. 

1/5 augusta0
    5/5 millionvoices
    28/5 Rosahimmel

• augusta0
    Rosahimmel86 skrev 2022-04-15 21:17:24 följande:
    Åh vad spännande!
    Det är inte helt enkelt att tajma när killen inte bor så nära.
    Min man är i Norge 6 månader om året så vi har bara hälften av alla försök på ett år 
    Vi får hoppas på plus <3
    Ja, hoppas hoppas! :) Tar det inte den här gången så kan vi inte försöka nästa ÄL utan måste vänta en månad till pga våra scheman, tråkigt men :)

Emzor1 och Pepsin, jätteledsen att höra om era förluster :( Jag har också fått ett missfall för några år sedan, det är verkligen hjärtekrossande. Hoppas på det bästa tillsammans med er denna månad <3
  • augusta0

jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
    är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)

• augusta0
    Ringingrid skrev 2022-04-24 10:28:11 följande:
    Vilken typ av test testade du med? :)
    jag testade med RFSUs testa tidigt :) har dessutom tyckt att mina bröst varit smått ömma i ett par dagar nu men idag är det ingen tvekan om saken. så något är på gång i alla fall, om det kanske är tidig mens eller något roligare får vi se.

jag var på apoteket igår och skulle köpa ett nytt testa tidigt test, de hade bara Clearblue så nu har jag ett sånt jag tänkte använda imorgon bitti, lite dyrt. imorgon är nog äl+9/10 så det är ju fortfarande lite väl tidigt men kan inte låta bli att testa :)

lycka till på tisdag! vi är ju en del som är ungefär halvvägs genom dessa två veckors väntan nu, hoppas hoppas det går för oss! 
  • augusta0

välkomna Idaj0 och Eal92! :)

jag testade imorse igen som planerat, det ser blankt ut det med... fortfarande bara max 10 dagar sen äl så det är inte kört men å andra sidan ska man väl ha en himla tur om man lyckas på första försöket :) det blir ett nytt testa tidigt på onsdag morgon.

är det någon annan som tänkte börja testa snart? :)

• augusta0
    Ringingrid skrev 2022-04-25 18:05:16 följande:
    Tänker nog också testa på onsdag, skulle testa på imorgon men glömde hämta testet jag beställt och orkar inte gå nu så hämtar det nog imorrn och testar på onsdag istället Oskyldig
    inget plus i sikte denna morgon här heller, tyvärr. äl+11/12 så känns som att det borde ha börjat synas nu om det var något. så jag får nog mens om några dagar, tyvärr. med tanke på hur jag känner mig så blir det nog tidigare än 1/5.
    hur går det för dig? hoppas på goda nyheter :)
  • augusta0

stort grattis Elina24!! :)

jag körde på med varannan dag och testade idag med, men det är fortsatt negativt, så nu väntar jag nog bara in tant röd. tror fortfarande att hon blir tidigare än vad appen säger, 1/5.

jättesynd att det inte tog för vi kan inte försöka igen nästa månad utan måste vänta till juni, då min snubbe är och hälsar på sin gamle far i USA. men men, sånt är livet :)

stort lycka till resten av er - jag hoppas på många plus framöver! återkommer när tant har gjort sin entré ;)

Svar på tråden BIM Maj 2022