BIM Maj 2022
Hej allihop! Hoppar in här jag med, har bim 2 maj. Första försöket med andra barnet. :)
Hej allihop! Hoppar in här jag med, har bim 2 maj. Första försöket med andra barnet. :)
Är sugen på att prova en testa tidigt sticka om ett par dagar men förra graviditeten så fick jag inte utslag förrän på bim med såna, antar att de kommer va samma denna gång så kanske onödigt att testa tidigt för min del :P
Paeonia123 hade också ÄL runt då, 18/4 enligt min app o hade tydliga ÄL känningar då så tror vi prickade. Ska vänta nååågra dagar till iallafall. Skriv du med om du testar! Jag kanske också testar på måndag
jag hade äl runt den 15-16 och kunde inte låta bli att ta ett testa-tidigt imorse... stenklart negativt, givetvis, vet inte vad jag hade förväntat mig haha. testar nog igen på måndag morgon :)
är trött och emotionell, somnade vid 21 igår, därför jag ville testa när jag vaknade. men det måste ju inte betyda något, tyvärr :)
Beställt en RFSU testa tidigt sticka nu och tänkte eventuellt testa på tisdag eller så, 6 dagar innan bim (då det står att testet kan ge utslag) så får vi se ????
välkomna Idaj0 och Eal92! :)
jag testade imorse igen som planerat, det ser blankt ut det med... fortfarande bara max 10 dagar sen äl så det är inte kört men å andra sidan ska man väl ha en himla tur om man lyckas på första försöket :) det blir ett nytt testa tidigt på onsdag morgon.
är det någon annan som tänkte börja testa snart? :)
Så chockad!!
Förra gången jag testade var det med såna "testa tidigt" test, men provade idag med ett "vanligt" RFSU och det såg ut såhär, hoppas hoppas allt går vägen