Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Va tråkigt att ni fått sådana kommentarer :( Vi har BF 20 dec och den enda som kommenterat är farfar som tyckte att det borde varit på hans födelsedag som är 19 dec, haha! Alla andra har bara grattat och varit glada för vår skull. Men vi är ju 37 och 40 oxå så kanske pga att vi är gamla som folk är snällare :)
v16+2 och inga fosterrörelser än. Bara ont i nedre delen av magen. Misstänker växtvärk i ligament :/
Finns det någon fbgrupp för dec22? :)
Finns det någon fbgrupp för dec22? :)
Va mysigt! Nu börjar vi minsann komma nånvart. I slutet av sommaren borde ju alla ha kommit typ halvvägs...o några ännu längre! Ska bli så kul att se hur nära våra BF bebisarna kikar ut. Någon kanske blir januaribebis o kanske finns det ngn som har tidig BF i december? Själv har jag BF ett par dagar innan julafton o har redan fått knasiga kommentarer om hur dåligt planerat det va. Som om man inte bara är glad att ens kunna bli gravid, när det än må ske. Det är inte en hundvalp man ska köpa så man kan välja lite när det passar...
Finns det ngn här i tråden som bor i närheten av Skövde?
Starta en db grupp vettja så kan vi som vill hoppa in i den.
Sällar mig till skaran som fått kommentaren att det var dåligt planerat. Så oförskämt att uttrycka sig så.
Samma här, första barnet kom 30 december med planerat kejsarsnitt då han låg i säte. Det enda folk i princip sa var hur dåligt planerat det var, och kunde de inte ha väntat till 1 januari, osv osv.
Och nu väntar jag andra barnet, också i december. Samma sak igen, dåligt planerat får man höra.
Men, ja vad fasen? Låt dem tycka det då, jag skrattar mest åt det och tycker faktiskt att det är roligt att dem får födelsedagar så nära in på.
Har också fått kommentar att de blir synd om barnet att fylla år så sent. Har bf 25e. Så onödigt speciellt när man fått missfall månaden innan. konstigt att folk ens kommenterat så!
Har också fått kommentar att de blir synd om barnet att fylla år så sent. Har bf 25e. Så onödigt speciellt när man fått missfall månaden innan. konstigt att folk ens kommenterat så!
Är de någon som är duktig på fb o vill starta en grupp? Såg att de fanns en men de är väldigt stor grupp, kan va kul med en lite mindre grupp:)
Annars kan jag försöka men är så dålig på hur man gör så den blir privat osv.