Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Jag har inte heller varit så aktiv i tråden senaste tiden, är i v 10+5 idag. Vi har berättat för närmsta familj och bästa vännen. Jag ska nog berätta för mina vänner i början på juni (Vi pluggar ihop och vill berätta innan sommarlovet den 8/6)
Har varit i princip konstant illamående sen i påskas och fick i torsdags legrigan comp utskrivet och det verkar faktist hjälpa!
Vi har första ?riktiga? ultraljudet (utöver privat vul) den 8/6 och får då göra KUB samtidigt om vi vill. Är det någon av er som inte gjort KUB? Vi har inte riktigt bestämt oss än.
Kram på er alla!
Tack för alla grattis tjejer
Butembobaby:
men åh, tack så kul att få följas i det här sen våra missfall. Snart är din tur att få se er bebis.
ja här är också väldigt dyrt men vi har köpt ett hus som behöver lite renovering. får nycklarna 1 juli så blir renovering i 5 månader innan bebis kommer
Hej! Jag är vecka 9+5 mår illa till och från men allra mest på kvällarna! jag har två döttrar sen innan och med dom kräktes jag nästa varje morgon i 12 veckor, denna gång har jag sluppit att kräkas!
jag har fått tid till kub 9/6 och funderar även på nipt, någon som vet vad nipt kostar i Sthlm om man är under 35?
Åh, vad glad jag blir över att läsa om allas finna ultraljud och dina fina nyheter om bebis + hus, Loppster! :))
Jag ska själv på KUB på måndag! Ska bli roligt att se bebisen igen. Har dock fått en jäkla noja så fort jag får minsta ont någonstans, trots att jag nu är i vecka 13. Hoppas det lugnar sig efter KUB. Någon som har likadant eller har haft i tidigare graviditet och kanske kan komma med lite tips på hur man kan bryta tankarna? ^^
Hej alla! har inte varit så aktiv pga mått sämst. Och då menar jag inte fysiskt utan psykiskt. Har en depression i bagaget och den har börjat blossat upp lite. Jag tvivlade på att det ens var en bebis i magen pga inga symtom(vilket är sanning med modifikation då jag har nästan helt uttömda järndepåer och lågt blodvärde = konstant trött) . Väntade på blödning varje gång det molade. Grät konstant för jag trodde verkligen att det var helt dött i magen. Sprang på toa flera gånger om dagen på jobbet för att kolla om det kommit blod. Allt detta har tagit så mycket energi som jag inte har.
Så kom gårdagen, dagen vi skulle göra kub. I mitt huvud var det bara ett sätt att bekräfta att det avstannat i magen. När läkaren började och det dök upp en skuttande liten groda nästan genast på skärmen var jag i chock. Min man höll min hand hårt och den stunden vi hade i rummet under kuben var helt fantastisk, att vi fick se en första glimt på vårat gemensamma barn. Allt såg bra ut där inne och resultat av kuben var bättre än vi kunnat förväntat. Jag var också i exakt den veckan och dagen jag själv räknat ut så min bf är en så länge oförändrad.
Nu börjar jag ta in att detta kanske går. Att bra saker kan hända oss också.
Hej alla! har inte varit så aktiv pga mått sämst. Och då menar jag inte fysiskt utan psykiskt. Har en depression i bagaget och den har börjat blossat upp lite. Jag tvivlade på att det ens var en bebis i magen pga inga symtom(vilket är sanning med modifikation då jag har nästan helt uttömda järndepåer och lågt blodvärde = konstant trött) . Väntade på blödning varje gång det molade. Grät konstant för jag trodde verkligen att det var helt dött i magen. Sprang på toa flera gånger om dagen på jobbet för att kolla om det kommit blod. Allt detta har tagit så mycket energi som jag inte har.
Så kom gårdagen, dagen vi skulle göra kub. I mitt huvud var det bara ett sätt att bekräfta att det avstannat i magen. När läkaren började och det dök upp en skuttande liten groda nästan genast på skärmen var jag i chock. Min man höll min hand hårt och den stunden vi hade i rummet under kuben var helt fantastisk, att vi fick se en första glimt på vårat gemensamma barn. Allt såg bra ut där inne och resultat av kuben var bättre än vi kunnat förväntat. Jag var också i exakt den veckan och dagen jag själv räknat ut så min bf är en så länge oförändrad.
Nu börjar jag ta in att detta kanske går. Att bra saker kan hända oss också.
Kul att det börjar bli dags för kub för flera av er! Jag måste vänta ytterligare fyra veckor, känns som en evighet...
Hej jag har inte heller varit så aktiv här inne, har inte vågat tro att det fanns något i magen då jag knappt haft symptom alls, och sen plötsligt fick smärta på ena sidan av magen som höll i sig ett par dagar. Men bokade in mig till ett tidigt ultraljud igår v9+6 och fick se en liten som rörde sig och stämde exakt i storlek, och hjärtslag på 176 slag/min, sån härlig känsla ???? längtar redan tills vi får kika in igen om tre veckor då det är dags för kub.
Så roligt att läsa om era ul???? vi ska själv göra kub 7/6.
Är det fler än jag som börjat få mage?!? Imorse bröt jag ihop fullständigt när ingen av byxorna gick att knäppa? med min dotter kom inte magen från i v 19. Det verkar onekligen gå fortare andra gången.