Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Hoppas allt är bra med er alla! Var ett tag sedan jag var inne här senast nu. Har haft intensiva veckor med mycket VAB. Inte helt lätt att rasta en rastlös 2åring när man mår pyton, blir andfådd på 2 sekunder och bara vill sova
Jag gick in i v. 11 (10+0) idag och börjar landa lite i att det faktiskt kanske kommer en bebis i december. Har inte riktigt kunnat släppa oron tidigare, men nu börjar det kännas bättre :)
Var hos barnmorskan idag på inskrivning och tog blodprov för KUB som blir om drygt 2 veckor :) så spännande!
Trodde aldrig att typ alla skulle veta om graviditeten redan men har inte gått dölja mitt mående. Går in i vecka 10 imorgon men det tidiga ultraljudet såg fint ut, så de är positivt. Är de dumt att bara fortsätta berätta nu? Min mans familj vet pga jag mått så dåligt, samt lite vänner o kollegor. Hur har ni gjort?
funderar på om jag ska berätta för min familj eller vänta..
Förutom när jag gifte mig så lever jag just nu bästa veckan i mitt liv. Vi var på kub imorse. Allt ser helt normalt ut och lägsta sannolikhet för kromosomavvikelse. grät hela ultraljudet. Det var så fint att få se och uppleva ett ultraljud. Bebis sög på tummen och var väldigt morgonpigg.
minns ni att jag skrev i måndags att vi förlorat en budgivning? Mäklaren ringde upp sen och sa att de hellre ville sälja till ett ungt par och därför valt oss istället för det vinnande budet. Så i onsdags blev vi husägare.
kan inte förstå att detta händer mig? Så glad, lycklig och tacksam
Förutom när jag gifte mig så lever jag just nu bästa veckan i mitt liv. Vi var på kub imorse. Allt ser helt normalt ut och lägsta sannolikhet för kromosomavvikelse. grät hela ultraljudet. Det var så fint att få se och uppleva ett ultraljud. Bebis sög på tummen och var väldigt morgonpigg.
minns ni att jag skrev i måndags att vi förlorat en budgivning? Mäklaren ringde upp sen och sa att de hellre ville sälja till ett ungt par och därför valt oss istället för det vinnande budet. Så i onsdags blev vi husägare.
Trodde aldrig att typ alla skulle veta om graviditeten redan men har inte gått dölja mitt mående. Går in i vecka 10 imorgon men det tidiga ultraljudet såg fint ut, så de är positivt. Är de dumt att bara fortsätta berätta nu? Min mans familj vet pga jag mått så dåligt, samt lite vänner o kollegor. Hur har ni gjort?
funderar på om jag ska berätta för min familj eller vänta..
Hej på er! jag är i vecka 11 (10+5) och har inte varit så aktiv härinne. HaR haft väldigt mycket ångest då jag haft väldigt få gravidsymtom. Har inte mått illa, inte mer trött än vanligt! enda skillnaden jag märkt är att brösten vuxit! så jag har varit väldigt orolig för Fördröjt missfall! har inte känt mig gravid alls!
men idag stillade jag oron genom att göra ett vul. ska göra kub om två veckor men kunde inte hålla mig längre. bekostade det själv på privat klinik. Ett litet hjärta slog så fint och bebisen sprattlade lite! <3
så alla är vi olika och mår olika! Är du som jag och inte har så mycket gravidtecken behöver du inte va så orolig <3
Igår på dag v.8+5 va vi på ultraljud (privat) och fick se det finaste hjärtslaget. Va hos Barnmorskehuset i Gbg och det va en fantastisk upplevelse. Så fint bemötande och kändes som man va på spa. 2,3 cm lång va pluppen och jag kunde andas ut ett tag. Ska tillbaka för NIPT om 2 veckor o hoppas på det bästa. Lika absurd känsla som första gången att tänka att man har en 2 cm människa i magen, o ett extra hjärta inuti kroppen. Wow...
Jag blir så glad av att läsa alla era inlägg
Känns verkligen att vi kommit en bit på vägen nu!
Jag fick min tid till KUB igår, 8/6
Längtar nu och hoppas på bra besked!