• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Maymom
    Cinapuffen skrev 2022-06-03 08:03:53 följande:
    Jag hör till Gävleborg. Men jag är 40år oxå, så vet inte om det är pga det. Har för mig att alla erbjuds ultraljud i v.12 iaf, oavsett ålder.
    Tack.
    tror det bara är Gävleborg och Blekinge men var nyfiken på om det erbjuds på fler ställen, tänkte om man kunde hänvisa till rätt till lika vård, är 39 så är lite nervös inför kub och att det mest är statistiskt.
  • annieh897

Man säger ju att missfallsrisken minskar efter vecka 12. Räknar man då vecka 12 som tolv fulla veckor (12+0 - 12+6). Eller syftar man på det som vardagligt kallas för vecka 12, dvs veckan innan?

• JennyBomb

Gjorde NIPT i fredags...ngn mer som gjort NIPT? Kanske i Gbg? Nu är det nervös väntan...

• Butembobaby

Påväg in på KUB nu vid 14, är så nervös Skrikandes

Min mann vaknade också såklart med feber i morse, så får gå ensam. Hoppas hoppas hoppas att vi får bra resultat nu 

• Butembobaby

Allt såg jättefint ut med låga sannolikheter på alla trisomier Hjärta

Är så otroligt tacksam för dig lilla pärlan Solig

• annieh897

Härligt Butembobaby!

13 dagar kvar till kub för mig. Hoppas så att allt ser bra ut så att det här förjävliga illamåendet är värt nåt...

• Omermammashjerta

hej allihopa : ) 

allt såg perfekt ut idag. Verkar till och med som att det är en liten flicka vi väntar inget 100 men ?mest troligt? efter 4 pojkar så känns det roligt för mig iallafall : ) 

• refinnej87

Hallå, någon som börjat med järntillskott ? 

• Loppster

Butembobaby och omermammashjerta:  så härligt att allt såg bra utHjärta

refinnej87: jag äter niferex varannan dag och har gjort sen v14 (vecka 16 nu ) äter du järntabletter? 

• refinnej87

Loppster: jag började med blutsaft igår 10+3 Glad

Svar på tråden Bf December 2022 ????