• Baconpie

BIM April 2022 första barnet

Hej!

Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.

• Svar på tråden BIM April 2022 första barnet
  • Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-03 10:11:30 följande:
    Jag tror jag ska testa tidigt...man kan ju inte hålla sig hehe... 

Åh ska hålla tummarna för dig då Hjärta
    Tack snälla, och jag håller tummarna för dig Hjärta

När hade du tänkt börja testa? :)
  • Fyrklöverns
    Sofiaa90 skrev 2022-03-28 08:02:11 följande:

Förstår verkligen din känsla och att det tar emot att börja tänka på att behöva söka hjälp. 
    Vi är inne på försök 9, och har bestämt oss för att ge det till slutet av sommaren innan vi bokar tid för utredning. Hoppas inte det ska behöva gå så långt för någon av oss.

Håller alle tummar för er! Ser att ni har en stund kvar till ä, kämpa på! <3

Det låter vettigt. Vi pratade förra månaden om vi skulle ta kontakt snart men jag känner att jag inte är där än. Jag är inte tillräckligt mogen för tanken vad en utredning innebär och vad man behöver gå igenom om det skulle vara så att man behöver hjälp. 
  • Rebeckae

Emzor1: 
    Jag testade nu, neg. Men har inte känt av lika mycket idag och igår...
    Bim på fredag. ...

• Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-05 17:56:04 följande:

Emzor1: 
    Jag testade nu, neg. Men har inte känt av lika mycket idag och igår...
    Bim på fredag. ...

Men än är inte hoppet ute! Det finns ju många som inte plussar förens BIM Hjärta
  • ems1991

Jag har fått min mens idag, denna gången kom den en dag för tidigt :/ Blir att bryta ihop för att ge försök nummer 8 ett försök. Kan inte bestämma mig dock om jag ska börja prova bidrottninggele idag eller om jag ska vänta :/

• Fyrklöverns
    ems1991 skrev 2022-04-06 15:03:13 följande:

Jag har fått min mens idag, denna gången kom den en dag för tidigt :/ Blir att bryta ihop för att ge försök nummer 8 ett försök. Kan inte bestämma mig dock om jag ska börja prova bidrottninggele idag eller om jag ska vänta :/

Så tråkigt, styrkekramar <3 

Är mensen oregelbunden? Jag köpte bidrottninggele men vågade inte testa efter att jag läst att de som har regelbunden mens blev oregelbundna och cykeln förlängdes. Förra månaden testade vi Bisolvon, kändes helt tokigt men äl flytningarna blev mer trådiga och större mängd upplevde jag. Hjälpte inte dock.. Denna månaden skippar vi allt med hokuspokus men nästa kanske jag ska testa kombinera både Bisolvon och Rosenrot. 
  • Cykelhjul

Jag är ledsen att höra ems1991! 
    Förhoppningsvis så är nästa gång din tur Hjärta

• Rebeckae

Ems1991; tråkigt att höra, håller tummarna för nästa månad blir din tur Hjärta

• Cykelhjul

Är det fler som är lite rädda för att testa för man vill inte bli besviken? Jag har fortfarande hoppet uppe i hjärtat men har sån mensvärk och haft i flera dagar med alla klassiska symptom som gasig och svullen. Vet inte riktigt när mensen ska komma dock då den är oregelbunden.

Känner mig nedslagen redan innan bekräftad mens/negativ sticka. Usch för den känslan Rynkar på näsan

Svar på tråden BIM April 2022 första barnet