BIM April 2022 första barnet
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Jag känner likadant med det runt decemberbarn, så dumt egentligen. Men blir det något nu så bli vi såklart superlyckliga ändå!
Tufft med missfall och så lång tid med försök. Jag håller alla tummar för er. Vi har försökt sedan augusti 2021, ännu inga positiva graviditetstest. Tar det sig inte innan sommaren är slut startar vi fertilitetsutredning, men hoppas det slipper gå så långt. Men man förlorar liksom hoppet lite varje månad mensen kommer.
Hej
Glömde skriva, är 28 år
Glömde skriva, är 28 år
Hoppar också in här
Hoppar in här med:) blir fjärde försöket nu denna månad.
Ja väntan är inte rolig...
Överallt är det ju gravida kvinnor och bebisar också , såklart!
Vet att vi inte försökt länge men har velat ha barn i flera år.
Kunde inte hålla mig från att köpa bebiskläder idag
vet inte hur man citerar men Baconpie: jag ska försöka hålla mig tills lördag? sitter dock här med lite onda bröst sedan igårkväll och fått lite molvärk/mensvärk typ i magen så kan inte låta bli att hoppas lite
Dock hade jag samma förra gången efter ÄL+8 men med illamående Men fick troligtvis tidigt missfall precis vid mensen så hann aldrig testa.. så vågar inte testa innan dofters denna gången heller ifall de blir samma
Innan fredag skulle de stå***
vet inte hur man citerar men Baconpie: jag ska försöka hålla mig tills lördag? sitter dock här med lite onda bröst sedan igårkväll och fått lite molvärk/mensvärk typ i magen så kan inte låta bli att hoppas lite
Dock hade jag samma förra gången efter ÄL+8 men med illamående Men fick troligtvis tidigt missfall precis vid mensen så hann aldrig testa.. så vågar inte testa innan dofters denna gången heller ifall de blir samma
Klicka på ?kugghjulet? så finns citera där.
Det låter ju lovande ändå. Håller tummarna för dig. Så hemskt med missfall. Har också varit med om det, det är ledsamt. Det är väl bäst att vänta med att testa som du säger, men svårt när man får symtom och hjärnspöken! Jag har BIM på söndag men kommer nog testa på fredag.