• Baconpie

BIM April 2022 första barnet

Hej!

Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.

• Svar på tråden BIM April 2022 första barnet
  • Sofiaa90

Kunde inte hålla mig från att testa nu på morgonen? negativt :( bim imorgon, så känns som att det tyvärr stämmer då. håller tummarna er andra <3

• Rebeckae

Hur går det för er som inte haft bim än?

Jag har haft jäkligt vattniga flytningar nu i 3 dar, aldrigt haft innan så hoppas på gott tecken. Även "mensvärk" , sjukdomskänsla och trötthet. *Håller tummarna*
    Bim 8 april..

• Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-02 08:51:37 följande:

Hur går det för er som inte haft bim än?

Jag har haft jäkligt vattniga flytningar nu i 3 dar, aldrigt haft innan så hoppas på gott tecken. Även "mensvärk" , sjukdomskänsla och trötthet. *Håller tummarna*
    Bim 8 april..

Spännande! Har du tänkt testa tidigt eller vänta till BIM?

Jag hade äl för bara någon dag sedan så det är alldeles för tidigt för mig att känna något, men jag har bara en magkänsla att det har tagit sig.. men det kan vara önsketänkande haha!
  • Baconpie
    Sofiaa90 skrev 2022-04-02 08:06:27 följande:

Kunde inte hålla mig från att testa nu på morgonen? negativt :( bim imorgon, så känns som att det tyvärr stämmer då. håller tummarna er andra <3

Åh vad tråkigt! Stor kram till dig! Jag testade neg i går igen och har spotting och mensvärk idag så det känns kört här med. Ny chans om två veckor igen.. bryta ihop och komma igen. 

• Baconpie
    Melsson skrev 2022-03-31 11:15:17 följande:
    Ja gärna, var hittar jag den? 

Känns SÅ skönt att se att något händer och att man faktiskt helt plötsligt har en chans att bli gravid. Jag kör enkeldos och det har funkat bra som tur är, vad kör du? :)

https://www.familjeliv.se/forum/thread/81635313-letrozol-2022-foljas-at

Förstår känslan, bra med något konkret. Har också lägsta dosen och det ger god effekt. Får dock även finnar och svettas mer än vanligt, men det får man väl stå ut med.

• Cykelhjul

Jag vet inte när BIM är men var hos gyn igår för att reda ut min oregelbundna cykel och alla blödningar. Fick veta vid ultraljudet det var vätska I livmodern och gjorde gravtest som visade sig vara negativt. Så det känns lite hopplöst, jag fick provera för att stabilisera cykeln. 

Fick upp hoppet så mycket när hon sa något/vätska var i livmodern. Gjorde även ett test nu på morgonen med morgonurin som var negativt :( 

• Novabusen
    Lägger kopia på listan igen, många som har BIM kommande veckan :)
    Gurre94, 27år, BIM 1/4 PLUSS
    Sofiaa90, 32år, BIM 3/4
    Baconpie, 37 år, BIM 4/4
    ems1991, 30 år, BIM 7/4
    Rebeck­ae, 28 år, BIM 8/4
    Evelinagra1, 22 år, BIM 8-9/4
    MissEA85, 36 år, BIM 15-16/4
    Emzor1, 25år, BIM 15/4
    Limandax, 30år, BIM 15/4 
    Novabusen, 37 år, BIM 17/4
    Emmfri90 31år,  BIM 21/4
    Fyrklöverns 33 år, BIM 22/4
    Cykelhjul, 32 år 32 år 32 år, BIM 24/4
    LJM91, 31 år, BIM 30/4
  • Sofiaa90
    Baconpie skrev 2022-04-02 12:47:30 följande:

Åh vad tråkigt! Stor kram till dig! Jag testade neg i går igen och har spotting och mensvärk idag så det känns kört här med. Ny chans om två veckor igen.. bryta ihop och komma igen. 

Tack, och så tråkigt för dig också! <3 Ja. Här får det bli rödvin och försöka bygga upp hoppet igen. 
  • ems1991

BIM-5 och det känns precis som alla andra månader här. Känner tyvärr ingenting alls :/

• Rebeckae
    Emzor1 skrev 2022-04-02 11:10:18 följande:
    Spännande! Har du tänkt testa tidigt eller vänta till BIM?

Jag hade äl för bara någon dag sedan så det är alldeles för tidigt för mig att känna något, men jag har bara en magkänsla att det har tagit sig.. men det kan vara önsketänkande haha!
    Jag tror jag ska testa tidigt...man kan ju inte hålla sig hehe... 

Åh ska hålla tummarna för dig då Hjärta
Svar på tråden BIM April 2022 första barnet