BIM April 2022 första barnet
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Kunde inte hålla mig från att testa nu på morgonen? negativt :( bim imorgon, så känns som att det tyvärr stämmer då. håller tummarna er andra <3
Hur går det för er som inte haft bim än?
Jag har haft jäkligt vattniga flytningar nu i 3 dar, aldrigt haft innan så hoppas på gott tecken. Även "mensvärk" , sjukdomskänsla och trötthet. *Håller tummarna*
Bim 8 april..
Hur går det för er som inte haft bim än?
Jag har haft jäkligt vattniga flytningar nu i 3 dar, aldrigt haft innan så hoppas på gott tecken. Även "mensvärk" , sjukdomskänsla och trötthet. *Håller tummarna*
Bim 8 april..
Kunde inte hålla mig från att testa nu på morgonen? negativt :( bim imorgon, så känns som att det tyvärr stämmer då. håller tummarna er andra <3
Åh vad tråkigt! Stor kram till dig! Jag testade neg i går igen och har spotting och mensvärk idag så det känns kört här med. Ny chans om två veckor igen.. bryta ihop och komma igen.
https://www.familjeliv.se/forum/thread/81635313-letrozol-2022-foljas-at
Förstår känslan, bra med något konkret. Har också lägsta dosen och det ger god effekt. Får dock även finnar och svettas mer än vanligt, men det får man väl stå ut med.
Jag vet inte när BIM är men var hos gyn igår för att reda ut min oregelbundna cykel och alla blödningar. Fick veta vid ultraljudet det var vätska I livmodern och gjorde gravtest som visade sig vara negativt. Så det känns lite hopplöst, jag fick provera för att stabilisera cykeln.
Fick upp hoppet så mycket när hon sa något/vätska var i livmodern. Gjorde även ett test nu på morgonen med morgonurin som var negativt :(
Åh vad tråkigt! Stor kram till dig! Jag testade neg i går igen och har spotting och mensvärk idag så det känns kört här med. Ny chans om två veckor igen.. bryta ihop och komma igen.
BIM-5 och det känns precis som alla andra månader här. Känner tyvärr ingenting alls :/