BIM April 2022 första barnet
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Cykeldag 35
Ingen mens i sikte och inget plus i sikte...
Har alltid legat i snitt på 28 dagar och nu när man ska börja försöka få bebis så strular cykeln...
Vill bara att mensen ska komma nu så vi kan göra ett nytt försök..
Är det fler som är lite rädda för att testa för man vill inte bli besviken? Jag har fortfarande hoppet uppe i hjärtat men har sån mensvärk och haft i flera dagar med alla klassiska symptom som gasig och svullen. Vet inte riktigt när mensen ska komma dock då den är oregelbunden.
Känner mig nedslagen redan innan bekräftad mens/negativ sticka. Usch för den känslan
Jag kan inte fatta det, ja fick negativt med ultra tidigt äl+12, trodde det var kört.
Fick svaga på clearblue vanliga, först idag på äl+14 fick jag det svart på vitt!
Jag kan inte fatta det, ja fick negativt med ultra tidigt äl+12, trodde det var kört.
Fick svaga på clearblue vanliga, först idag på äl+14 fick jag det svart på vitt!
Stor grattis Emzor! Så kul med ett plus!
Rebeckae - du har rätt, jag får helt enkelt vänta lite till och se :)
Jag har haft svullen mage, mensvärk och ont i brösten i cirka en vecka nu men inget plus i sikte. Testade imorse, men förväntar mig verkligen mens varje gång jag går på toa.
Märkte dock nu jag har äggvite flytningar och fick ett super starkt streck på rfsu ägglossningstest nu på eftermiddagen (mitt första streck sedan vi började försöka)
Känner ni av er ägglossning så pass starkt eller kan man få positivt streck innan mensen?
Cykelhjul: Det enda jag vet är att ägglossningstest kan visa positivt om man är gravid.
Jag har bim den 29/4, lägger till mig i listan :)
Cykelhjul: tack snälla! Håller tummarna för alla andra också för att ni ska plussa, det är ni värda
Påskharen kom med världens bästa ägg, ett befruktat sådant :) äntligen! Efter 11 försök tror man knappt det är möjligt men plötsligt så händer det :D
Stort grattis till emzor! :)
Påskharen kom med världens bästa ägg, ett befruktat sådant :) äntligen! Efter 11 försök tror man knappt det är möjligt men plötsligt så händer det :D
Stort grattis till emzor! :)
Jahop.. Så kom mensen imorse :( Jag får helt enkelt hoppa över till BIM maj tråden. Jag önskar er som fortfarande väntar på pluset ett stort lycka till, jag håller tummarna!
Och till er som fått ett plus, stort grattis till er och hoppas allt går vägen!
Är det någon som är kvar i denna tråd? Jag har BIM 27/4
Påskharen kom lite sent till oss, har bim imorgon och testade i förrgår där de såg ut som ett svagt plus. Tog ett tidigt test nu ikväll när jag hållt mig i 3h och tror jag kan våga tro på det här nu, kom två streck väldigt snabbt
Ska köpa ett digitalt imorgon för att få helt bekräftat.
Påskharen kom lite sent till oss, har bim imorgon och testade i förrgår där de såg ut som ett svagt plus. Tog ett tidigt test nu ikväll när jag hållt mig i 3h och tror jag kan våga tro på det här nu, kom två streck väldigt snabbt
Så många plus det blivit i april, så himla roligt. Ännu en vecka kvar så kanske hinner det bli någon mer. För er som fått mens istället för plus så finns en BIM maj första barnet.