Inlägg från: Fyrklöverns |Visa alla inlägg
  • Fyrklöverns

BIM April 2022 första barnet

Hej! Trevligt med renodlad första-barnet tråd. Börjar kännas hopplöst och ensamt? Inne på försök 11 nu och det som är jobbigast är att det snart är dags att söka hjälp vilket jag inte förmår mig riktigt till så jag hoppas det tar sig nu. 

Gurre94, 27år, BIM 1/4
    Sofiaa90, 32år, BIM 3/4
    Baconpie, 37 år, BIM 4/4
    ems1991, 30 år, BIM 7/4
    Rebeck­ae, 28 år, BIM 8/4
    Evelinagra1, 22 år, BIM 8-9/4
    MissEA85, 36 år, BIM 15-16/4
    Emzor1, 25år, BIM 15/4
    Novabusen, 37 år, BIM 17/4
    Emmfri90 31år,  BIM 21/4
    Fyrklöverns 33 år, BIM 22/4
    Cykelhjul, 32 år 32 år 32 år, BIM 24/4
    LJM91, 31 år, BIM 30/4
  • Fyrklöverns
    Sofiaa90 skrev 2022-03-28 08:02:11 följande:

Förstår verkligen din känsla och att det tar emot att börja tänka på att behöva söka hjälp. 
    Vi är inne på försök 9, och har bestämt oss för att ge det till slutet av sommaren innan vi bokar tid för utredning. Hoppas inte det ska behöva gå så långt för någon av oss.

Håller alle tummar för er! Ser att ni har en stund kvar till ä, kämpa på! <3

Det låter vettigt. Vi pratade förra månaden om vi skulle ta kontakt snart men jag känner att jag inte är där än. Jag är inte tillräckligt mogen för tanken vad en utredning innebär och vad man behöver gå igenom om det skulle vara så att man behöver hjälp. 
  • Fyrklöverns
    ems1991 skrev 2022-04-06 15:03:13 följande:

Jag har fått min mens idag, denna gången kom den en dag för tidigt :/ Blir att bryta ihop för att ge försök nummer 8 ett försök. Kan inte bestämma mig dock om jag ska börja prova bidrottninggele idag eller om jag ska vänta :/

Så tråkigt, styrkekramar <3 

Är mensen oregelbunden? Jag köpte bidrottninggele men vågade inte testa efter att jag läst att de som har regelbunden mens blev oregelbundna och cykeln förlängdes. Förra månaden testade vi Bisolvon, kändes helt tokigt men äl flytningarna blev mer trådiga och större mängd upplevde jag. Hjälpte inte dock.. Denna månaden skippar vi allt med hokuspokus men nästa kanske jag ska testa kombinera både Bisolvon och Rosenrot. 
  • Fyrklöverns

Påskharen kom med världens bästa ägg, ett befruktat sådant :) äntligen! Efter 11 försök tror man knappt det är möjligt men plötsligt så händer det :D 

Stort grattis till emzor! :)

• Fyrklöverns
    Emzor1 skrev 2022-04-16 16:12:28 följande:
    Stort grattis! Det är du verkligen värd Hjärta
    Tack fina! :) <3
  • Fyrklöverns
    Emmfri90 skrev 2022-04-21 20:15:52 följande:

Påskharen kom lite sent till oss, har bim imorgon och testade i förrgår där de såg ut som ett svagt plus. Tog ett tidigt test nu ikväll när jag hållt mig i 3h och tror jag kan våga tro på det här nu, kom två streck väldigt snabbt Glad
    Ska köpa ett digitalt imorgon för att få helt bekräftat. 

Gud vad roligt! Stort grattis! :D 
Svar på tråden BIM April 2022 första barnet