BIM April 2022 första barnet
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Hej!
Jag vill gärna följas åt med andra som försöker med första barnet.
Baconpie, 37 år, BIM 8/4.
Fyll gärna på!
Hej!
Jag hoppar gärna in här då jag och min sambo bestämt oss att försöka få barn Hade första försöket förra månaden som tyvärr inte tog sig.
Baconpie, 37 år, BIM 8/4
MissEA85, 36 år, BIM 15-16/4
Hej!
Jag hoppar gärna in här då jag och min sambo bestämt oss att försöka få barn // Hade första försöket förra månaden som tyvärr inte tog sig.
Baconpie, 37 år, BIM 8/4
Jag gör er sällskap tjejer. Jag slutade med p piller i höstas och än har det inte tagit sig.
ems1991, 30 år, BIM 7/4
Baconpie, 37 år, BIM 8/4
Jag gör er sällskap tjejer. Jag slutade med p piller i höstas och än har det inte tagit sig.
ems1991, 30 år, BIM 7/4
Baconpie, 37 år, BIM 8/4
Tack! Ja.. det får vi haoppas att det är
Hur länge har ni försökt få barn?
Tack! Ja.. det får vi haoppas att det är
Hur länge har ni försökt få barn?
Hoppar gärna in i tråden, har försökt sen augusti 2021 och fick ett supertidigt missfall på vårt andra försök, ingen lycka sedan dess. Jag har väldigt lång och oregelbunden menscykel så BIM är bara en grov uppskattning :)
ems1991, 30 år, BIM 7/4
Baconpie, 37 år, BIM 8/4
LJM91, 31 år, BIM 30/4
Hoppar gärna in jag också :)
Har fortfarande inte fått min mens, den skulle kommit för några dagar sedan och brukar inte vara sen men alla tester är så negativa som det bara går. Antar att kroppen jävlas med mig nu för att jag så gärna vill bli gravid :p
Baconpie: usch vad tråkigt. Deklagar verkligen Håller tummarna för att det snart tar sig för dig igen.
Vad kul att vi blir fler i tråden