• Emzor1

BIM April 2022 första barnet

Hoppar gärna in jag också :)
    Har fortfarande inte fått min mens, den skulle kommit för några dagar sedan och brukar inte vara sen men alla tester är så negativa som det bara går. Antar att kroppen jävlas med mig nu för att jag så gärna vill bli gravid :p

Skriver in min bim som 15/4 men den borde varit 12-14/4 om inte min mens strulade..

ems1991, 30 år, BIM 7/4

Baconpie, 37 år, BIM 8/4

MissEA85, 36 år, BIM 15-16/4

Emzor1, 25år, BIM 15/4

LJM91, 31 år, BIM 30/4
  • Emzor1
    Baconpie skrev 2022-03-14 20:08:05 följande:
    Välkommen! Segt när mensen krånglar och SÅ typiskt när man väl bryr sig om cykeln! 
    Tack så mycket!

Haha verkligen, men jag har läst att många fått ordning på sin cykel med hjälp av rosenrot bland annat Glad
  • Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-02 08:51:37 följande:

Hur går det för er som inte haft bim än?

Jag har haft jäkligt vattniga flytningar nu i 3 dar, aldrigt haft innan så hoppas på gott tecken. Även "mensvärk" , sjukdomskänsla och trötthet. *Håller tummarna*
    Bim 8 april..

Spännande! Har du tänkt testa tidigt eller vänta till BIM?

Jag hade äl för bara någon dag sedan så det är alldeles för tidigt för mig att känna något, men jag har bara en magkänsla att det har tagit sig.. men det kan vara önsketänkande haha!
  • Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-03 10:11:30 följande:
    Jag tror jag ska testa tidigt...man kan ju inte hålla sig hehe... 

Åh ska hålla tummarna för dig då Hjärta
    Tack snälla, och jag håller tummarna för dig Hjärta

När hade du tänkt börja testa? :)
  • Emzor1
    Rebeckae skrev 2022-04-05 17:56:04 följande:

Emzor1: 
    Jag testade nu, neg. Men har inte känt av lika mycket idag och igår...
    Bim på fredag. ...

Men än är inte hoppet ute! Det finns ju många som inte plussar förens BIM Hjärta
  • Emzor1

Jag kan inte fatta det, ja fick negativt med ultra tidigt äl+12, trodde det var kört.
    Fick svaga på clearblue vanliga, först idag på äl+14 fick jag det svart på vitt!

• Emzor1
    Limandax skrev 2022-04-14 08:48:15 följande:
    Åh stort grattis!!! Hjärta
    Tack snälla! Håller tummarna för dig nuHjärta
  • Emzor1

Cykelhjul: tack snälla! Håller tummarna för alla andra också för att ni ska plussa, det är ni värda Hjärta

• Emzor1
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 10:36:44 följande:

Påskharen kom med världens bästa ägg, ett befruktat sådant :) äntligen! Efter 11 försök tror man knappt det är möjligt men plötsligt så händer det :D 

Stort grattis till emzor! :)

Stort grattis! Det är du verkligen värd Hjärta
Svar på tråden BIM April 2022 första barnet