• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Anonym (Lilolola)

Symetrical skrev 2024-06-26 18:55:20 följande:
    Tyvärr skymmer benet nubben på båda bilderna, men skulle tro pojke utifrån urinblåsans position. Du har inga fler bilder? 😊
    Åh bebisen är så sprallig så tycker inte man får någon bild alls på nubben men här kommer två bilder till som jag försökt att ta från videos. båda är dock inte heller de bästa bilderna
  • Anonym (Oraklet)
    Noslrac skrev 2022-02-27 10:45:35 följande:
    GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

//

Jag tror det blir antingen pojke eller flicka!
    (Fast i dagens PK-Sverige så kan det ju lika gärna bli vad som helst därimellan oxå!😆)
  • Anonym (Lilolola)

Tror jag äntligen lyckades fånga det på bild! Nubben syns här va eller är jag helt galen? ☺️
  • Symetrical
    Anonym (Lilolola) skrev 2024-06-27 07:48:04 följande:
    Åh bebisen är så sprallig så tycker inte man får någon bild alls på nubben men här kommer två bilder till som jag försökt att ta från videos. båda är dock inte heller de bästa bilderna
    Hahaha. Känner igen det där med sprallig bebis 🤪
     synd att man inte kan skicka filmer här, hade varit lättare att se då!
  • Symetrical
    Anonym (Lilolola) skrev 2024-06-27 15:12:02 följande:
    Tror jag äntligen lyckades fånga det på bild! Nubben syns här va eller är jag helt galen? ☺️
    Ja, där syns den! Som jag tyckte mig se; det är en liten pojke 🥰
  • Anonym (Pojke eller flicka)

Hej alla! 

Vill bara meddela att det verkar som att vi får en flicka, som Symetrical gissade 😊

Eller så gömmer sig penis väldigt bra som bm sa haha. 

• Anonym (Pojke eller flicka)

Hej alla! 

Vill bara meddela att det verkar som att vi får en flicka, som Symetrical gissade 😊

• Anonym (Annbr)

Hej alla! Någon som vill gissa på min lilla?☺️ ultraljud v 13+6

• Symetrical
    Anonym (Pojke eller flicka) skrev 2024-07-20 03:12:36 följande:

Hej alla! 

Hahaha. Vad kul! Grattis 🥰
  • Symetrical
    Anonym (Annbr) skrev 2024-07-20 07:58:27 följande:

Hej alla! Någon som vill gissa på min lilla?☺️ ultraljud v 13+6

Har du fler bilder? Misstänker att inte hela nubben syns här 😊
Svar på tråden GISSA KÖN