• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Linnealusen
    Symetrical skrev 2024-06-08 06:34:30 följande:
    Tyvärr väldigt röriga bilder där inte hela nubben syns. Har du några fler?
    Nej tyvärr det var dom enda jag fick :(
  • Lunacarro80

Hej hade gärna velat att någon tolkade min ultraljud har försökt själv men tycker det är jätte svårt Glad tacksam för svar 

• Anonym (A)
    Symetrical skrev 2024-06-07 08:44:34 följande:
    Ser onekligen ut som en pojke, såvida det inte är en mycket svullen flicka 😊 Vad sa ultraljudsteknikern?
    Jo dom sa också att det var en pojke. Sambon lever just nu i förnekelse och tror ändå det är en flicka😅
  • Symetrical
    Lunacarro80 skrev 2024-06-08 08:50:04 följande:

Hej hade gärna velat att någon tolkade min ultraljud har försökt själv men tycker det är jätte svårt Glad tacksam för svar 

En liten pojke! ❤️
  • Symetrical
    Anonym (A) skrev 2024-06-09 00:36:34 följande:
    Jo dom sa också att det var en pojke. Sambon lever just nu i förnekelse och tror ändå det är en flicka😅
    Hahaha. Tycker att det är väldigt tydligt en pojke! Vill han ha en flicka, eller varför förnekelsen? 😂
  • Lunacarro80
    Symetrical skrev 2024-06-09 07:02:19 följande:
    En liten pojke! ❤️
    Tack för svar 😊 , vi får la se på rutinultaljudet. Men frågan är vart man killar ja kan inte tolka bilden? 
  • Lunacarro80
    Lunacarro80 skrev 2024-06-09 07:51:50 följande:
    Tack för svar 😊 , vi får la se på rutinultaljudet. Men frågan är vart man killar ja kan inte tolka bilden? 
    Kollar
  • Symetrical
    Lunacarro80 skrev 2024-06-09 07:51:50 följande:
    Man kollar på urinblåsans position (röda ringen) och nubbens vinkel i förhållande till ryggraden (gröna strecken). Sen kollar man efter ev påbyggnad på nubben som tyder på pojke, vilket din bebis har 😊
  • Anonym (A)
    Symetrical skrev 2024-06-09 07:03:27 följande:
    Hahaha. Tycker att det är väldigt tydligt en pojke! Vill han ha en flicka, eller varför förnekelsen? 😂
    Hahaha ja, det är väldigt tydligt tycker jag. Jaaa han ville ha en flicka😅😂
  • Anonym (Anonym123)

Vill någon hjälpa mig vad detta är för kön? Bilder från ultraljud i vecka 12+6

Svar på tråden GISSA KÖN