• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Anonym (Cas)
    Anonym (Anonym1234) skrev 2024-06-11 17:27:54 följande:
    Kanon ju! Då hoppas jag att det går lika fort för mig också! Tack så mycket☺️ Var alla som svarade dig där eniga om att det var en pojke?
    De flesta av admin sa pojke men de fanns någon admin som sa flicka för att den var såpass platt. I två andra grupper jag la upp så var alla eniga om flicka. Så jag var lite förvirrad men min magkänsla sa pojke från start så jag var rätt säker på det själv 😊 återkoppla vad de svarar, om du vill förstås 😄
  • Anonym (Anonym1234)
    Anonym (Cas) skrev 2024-06-11 17:52:54 följande:
    De flesta av admin sa pojke men de fanns någon admin som sa flicka för att den var såpass platt. I två andra grupper jag la upp så var alla eniga om flicka. Så jag var lite förvirrad men min magkänsla sa pojke från start så jag var rätt säker på det själv 😊 återkoppla vad de svarar, om du vill förstås 😄
    Då förstår jag! Man hade ju önskat att alla överallt var helt eniga och säkra haha. Ja men självklart det gör jag☺️
  • Anonym (Pojke eller flicka)

Hej igen,

tänkte jag skulle ge en annan bild en chans iaf trots att jag inte vet om eller tror det syns bättre här? men vad tror ni, är det en flicka eller pojke? Bilden ser så otydlig ut men jag spricker snart av nyfikenhet!! Skrattande

• Symetrical
    Anonym (Anonym123) skrev 2024-06-11 09:43:08 följande:
    Jag är inte så bra på det här med NUB-teorin men utifrån det jag läst och sett tror jag också flicka☺️ Vet du vid vilken vecka teorin är ?säker? och nubben inte reser sig?

Man brukar säga v 12+6, men kan såklart diffa lite beroende på att mätningen ibland är lite off. Vissa bebisar är ju större och ger därför en senare datering, även om de egentligen är yngre. 

Jag är ca 80% säker på din bebis ☺️

• Symetrical
    Anonym (Pojke eller flicka) skrev 2024-06-12 05:36:42 följande:

Hej igen,

tänkte jag skulle ge en annan bild en chans iaf trots att jag inte vet om eller tror det syns bättre här? men vad tror ni, är det en flicka eller pojke? Bilden ser så otydlig ut men jag spricker snart av nyfikenhet!! Skrattande

Som du själv skriver är bilden väldigt otydlig plus att du har ett ben som täcker själva nubben 😆
    Slänger iväg en gissning på flicka utifrån vad jag kan se, men är MYCKET osäker 😊
  • Anonym (Pojke eller flicka)
    Symetrical skrev 2024-06-12 06:51:21 följande:
    Som du själv skriver är bilden väldigt otydlig plus att du har ett ben som täcker själva nubben 😆
    Slänger iväg en gissning på flicka utifrån vad jag kan se, men är MYCKET osäker 😊
    Den tredje bilden är riktigt illa tror jag så den lägger jag inte ens upp 😆  Tack ännu en gång för att du tar dej tid att gissa, på såna här halvdana bilder 😅🥰
  • Anonym (V12)

Någon som kan gissa? Är min systers bilder, tror hon var i v.12 när bilderna togs 😄

• Anonym (Lilolola)

Vecka 12+6 någon som vågar gissa? 🥰
  • Symetrical
    Anonym (V12) skrev 2024-06-25 13:14:52 följande:

Någon som kan gissa? Är min systers bilder, tror hon var i v.12 när bilderna togs 😄

Vet du exakt vilken vecka hon var i? Ser ut som en flicka här, men beror på hur gammal bebis är. Kan utvecklas vidare till ca v 12+6 😊
  • Symetrical
    Anonym (Lilolola) skrev 2024-06-25 16:02:58 följande:
    Vecka 12+6 någon som vågar gissa? 🥰
    Tyvärr skymmer benet nubben på båda bilderna, men skulle tro pojke utifrån urinblåsans position. Du har inga fler bilder? 😊
Svar på tråden GISSA KÖN