• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Anonym (Gravid v 15)
    Symetrical skrev 2024-08-23 19:04:43 följande:
    Tyvärr syns inte nubben här. Du har inga fler bilder?
    Kom på att jag har bilder/videos från vecka 11. Så lite för tidigt, men du får gärna kolla ändå om du vill. Syns nubben på den här bilden eller är det en del av benet?
  • Symetrical
    Anonym (Anonym (hbgjs)) skrev 2024-08-24 08:01:55 följande:

Någon som kan se något här? Tyvärr dålig bild, fick bara en. V.13+4 :)
    Tyvärr ingen nubbe synlig här ????
  • Symetrical
    Anonym (Gravid v 15) skrev 2024-08-24 23:04:10 följande:
    Kom på att jag har bilder/videos från vecka 11. Så lite för tidigt, men du får gärna kolla ändå om du vill. Syns nubben på den här bilden eller är det en del av benet?
    Det där är en tidig flicknubbe. Skulle dock inte förvåna mig om den vidareutvecklats till pojke, för urinblåsan ser ut att sitta lågt. Ledsen att jag inte kan ge ett säkrare svar 🙃
  • Anonym (Gravid v 15)

Tack, vad gulligt att du kollade! Förstår att det är svårt att se så tidigt. Men stort tack ändå! Glad

• Anonym (Gissa)

Någon som vill gissa? Bild från vecka 12+2.
  • Symetrical
    Nyfikenh skrev 2024-08-26 10:45:09 följande:

Hej! Någon som vill gissa kön på min bebbe, bilden är från v12+2 😊

Tyvärr syns nubben dåligt, men lutar åt pojke utifrån vad jag kan se. Du har inte fler bilder?
  • Symetrical
    Anonym (Gissa) skrev 2024-08-26 16:21:58 följande:

Någon som vill gissa? Bild från vecka 12+2.
    Tidig flicka, med några dagar på sig att vidareutvecklas. Väldigt tjejig nubbe dock, så skulle bli förvånad om det visar sig bli en pojke 😊
  • Nyfikenh

Fick tyvärr inte bättre bilder denna gången men tack för din gissning Symetrical! 😊

• Anonym (Gissa)
    Symetrical skrev 2024-08-26 19:15:31 följande:
    Tidig flicka, med några dagar på sig att vidareutvecklas. Väldigt tjejig nubbe dock, så skulle bli förvånad om det visar sig bli en pojke 😊
    Tack! 🥰
Svar på tråden GISSA KÖN