• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Rockbrud

Tycker sjölv jag har skitdåliga bilder o ser inte ett skvatt. Men vågar nån annan gissa? 12+6

• Symetrical
    Rockbrud skrev 2024-08-23 07:19:03 följande:

Tycker sjölv jag har skitdåliga bilder o ser inte ett skvatt. Men vågar nån annan gissa? 12+6

Detta är en liten pojke 🥰
  • Anonym (Gravid v 15)
    Hej! 

Vore jättetacksam om någon vill gissa kön utifrån de här bilderna, tex utifrån nub-teorin? Ul gjordes i vecka 13+6. 

Tack på förhand! Glad

• Rockbrud
    Symetrical skrev 2024-08-23 08:18:30 följande:
    Detta är en liten pojke 🥰
    Okej, tack, den som lever får se:) får man fråga vad du ser det på? Själv ser jag bara en massa sudd
  • Symetrical
    yanke skrev 2024-08-18 11:14:11 följande:

Är det någon som skulle kunna läsa av ?  Kub vecka 12+2
    Lite röriga bilder, men ser ut som tidig flicka. Dock några dagar på sig kvar att utvecklas vidare 😊
  • Symetrical
    Anonym (Gravid v 15) skrev 2024-08-23 17:37:30 följande:
    Hej! 

Vore jättetacksam om någon vill gissa kön utifrån de här bilderna, tex utifrån nub-teorin? Ul gjordes i vecka 13+6. 

Tack på förhand! Glad

Tyvärr syns inte nubben här. Du har inga fler bilder?
  • Anonym (Gravid v 15)

Åh nej, vad synd! Har tyvärr inga fler bilder..
    tack ändå! 

• Anonym (Anonym (hbgjs))

Någon som kan se något här? Tyvärr dålig bild, fick bara en. V.13+4 :)
  • yanke
    Symetrical skrev 2024-08-23 19:03:47 följande:
    Lite röriga bilder, men ser ut som tidig flicka. Dock några dagar på sig kvar att utvecklas vidare 😊
    Okej tack ! Har denna bild också men du kanske ser samma lika på den som dem andra🥰
Svar på tråden GISSA KÖN