• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Cauliflower33

Vad tror ni om denna? 12+4 och tvillingar. Tror olika tvillingar på bilderna haha - men de är de tydligaste Var man ser hela kroppen 😆

• Symetrical
    Cauliflower33 skrev 2024-09-06 14:17:55 följande:

Vad tror ni om denna? 12+4 och tvillingar. Tror olika tvillingar på bilderna haha - men de är de tydligaste Var man ser hela kroppen 😆

Övre tvillingen syns det inte på, nedre är en pojke 😊
  • Cauliflower33
    Symetrical skrev 2024-09-08 08:23:13 följande:
    Övre tvillingen syns det inte på, nedre är en pojke 😊

Åh vad spännande om du har rätt 🥰 de är identiska så bli två pojkar då kanske aaah, kommer va outnumbered 😂. Har läst lite om hur man kan tolka men fattar ändå inte hahah. 

• Anonym (Ser ni nåt?)

Jag tycker själv inte jag ser ett jota, men det kanske finns folk med mer vältränade ögon. Säg gärna vad ni tror i så fall! Vecka 13+3.

• Anonym (Gravid v 15)
    Symetrical skrev 2024-08-25 15:13:55 följande:
    Det där är en tidig flicknubbe. Skulle dock inte förvåna mig om den vidareutvecklats till pojke, för urinblåsan ser ut att sitta lågt. Ledsen att jag inte kan ge ett säkrare svar 🙃
    Vill bara meddela att det nu är bekräftat via NIPT att detta är en liten pojke 😊
  • Symetrical
    Anonym (Gravid v 15) skrev 2024-09-14 16:35:25 följande:
    Vill bara meddela att det nu är bekräftat via NIPT att detta är en liten pojke 😊
    Tack för uppdatering! Blev som jag misstänkte då 😊 Stort grattis!
  • Anonym (marsbebis)

Vecka 13 + 2

Är lite osäker vad det är som behöver synas men hoppas någon av bilderna kanske visar en ledtråd ifall någon vill gissa. Innan ultraljudet gissade jag på en pojke och min man en flicka, så någon av kommer väl få rätt i alla fall Solig

• Symetrical
    Anonym (marsbebis) skrev 2024-09-18 16:24:07 följande:

Vecka 13 + 2

Är lite osäker vad det är som behöver synas men hoppas någon av bilderna kanske visar en ledtråd ifall någon vill gissa. Innan ultraljudet gissade jag på en pojke och min man en flicka, så någon av kommer väl få rätt i alla fall Solig

Lite röriga bilder, men utifrån vad jag kan se skulle jag säga flicka. Ca 80% säkert ☺️
Svar på tråden GISSA KÖN