• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Loloosa
    Symetrical skrev 2024-08-30 11:40:30 följande:
    En liten pojke ☺️
    Vilken av bilderna ser du det som tydligast ? 🥹🥹
  • Symetrical
    Loloosa skrev 2024-08-30 13:30:47 följande:
    Vilken av bilderna ser du det som tydligast ? 🥹🥹
    Översta och sen på två till som är snarlika 🥰
  • Loloosa
    Symetrical skrev 2024-08-31 05:59:12 följande:
    Översta och sen på två till som är snarlika 🥰
    Åååh va spännande 🥹🙏🏼 har försökt förstå mig på detta med Nub teori, och när jag kollar på min bebis ser jag ett rakt streck (nubben) och då är det tydligen flicka, pojke är mer uppåt, det är vad alla säger.. hur kollar/tolkar du bilden? Vill så gärna veta ????🏼
  • Symetrical
    Loloosa skrev 2024-08-31 12:38:01 följande:
    Åååh va spännande 🥹🙏🏼 har försökt förstå mig på detta med Nub teori, och när jag kollar på min bebis ser jag ett rakt streck (nubben) och då är det tydligen flicka, pojke är mer uppåt, det är vad alla säger.. hur kollar/tolkar du bilden? Vill så gärna veta ????🏼
    Jag kollar nubben, ev stacking och urinblåsans position. Jag ser en låg urinblåsa och förmodad stacking. Finns dock visst utrymme för feltolkning, då stackingen kan vara en del av benet och urinblåsan kanske bara väldigt full. Blir spännande att se 😊
  • Anonym (Anonym 5678)

Vad tror ni om denna? 12+3 
  • Symetrical
    mariamariamaria skrev 2024-09-03 19:04:52 följande:

Bilderna kanske är otydliga, men någon som kan tolka något av mina bilder? :) 

En liten gosse 🥰
  • Symetrical
    Anonym (Anonym 5678) skrev 2024-09-04 07:31:31 följande:

Vad tror ni om denna? 12+3 
    Flicka med ett par dagar kvar att utvecklas. Skulle dock bli väldigt chockad om det visade sig bli en pojke, för nubben är väldigt tjejig ☺️
  • mariamariamaria
    Symetrical skrev 2024-09-04 15:10:34 följande:
    En liten gosse 🥰
    Är det :O var ser man det? Jag ser verkligen ingenting..
  • Symetrical
    mariamariamaria skrev 2024-09-04 20:34:08 följande:
    Är det :O var ser man det? Jag ser verkligen ingenting..
    Nu blev jag osäker när jag tittade närmre. Är lite otydliga bilder, så kan vara att det jag utgick från var stacking på nubben de facto är att den är gaffelformad och om så är fallet är det en flicka. Själva nubben är väldigt rak och parallell med ryggraden, vilket också tyder på flicka. Förvirringen är total 😆 Du fick inga fler bilder?
Svar på tråden GISSA KÖN