• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Symetrical
    MeLi182122 skrev 2024-05-27 12:06:47 följande:
    Har bara fått dessa tre bilder. 
    Dessvärre väldigt otydliga bilder. Lutar dock åt pojke utifrån det jag kan se 😊
  • Anonym (Alicia)

Hej! Går det att se något på dessa bilder? Bebis var väldigt rörlig så bm skrattade under hela ultraljudet Tungan ute Lite suddiga bilder men något kanske syns? Jag är själv så dålig på detta men såklart nyfiken om någon har en gissning Hjärta

• Symetrical
    Anonym (Alicia) skrev 2024-05-31 20:53:11 följande:

Hej! Går det att se något på dessa bilder? Bebis var väldigt rörlig så bm skrattade under hela ultraljudet Tungan ute Lite suddiga bilder men något kanske syns? Jag är själv så dålig på detta men såklart nyfiken om någon har en gissning Hjärta

Syns tyvärr ingen nubbe här. Ifall det är urinblåsan jag ser (vilket är oklart på sprallig bebis 🤪) skulle jag gissa på pojke. Dock MYCKET oklart 😊
  • Anonym (Alicia)
    Symetrical skrev 2024-06-01 19:08:44 följande:
    Syns tyvärr ingen nubbe här. Ifall det är urinblåsan jag ser (vilket är oklart på sprallig bebis 🤪) skulle jag gissa på pojke. Dock MYCKET oklart 😊
    Spännande isåfall! Har känslan att det är en pojke men man vet ju aldrig, sålänge bebis mår bra får det vara vilket kön som helst! Känns som en lång väntan till nästa UL och RUL nu 🥰
  • Lovemyson

Min ser ju onekligen ut som en pojke! MEN bm visste inte va nub teorin var och frågade om denna bilden dög. Men nu när ja tittar på den så e den ju väldigt avkapa, kan de vara en del av ett lårben? Har inte sett andra nubbar som e så platta upptill?

• Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-04 19:14:39 följande:

Min ser ju onekligen ut som en pojke! MEN bm visste inte va nub teorin var och frågade om denna bilden dög. Men nu när ja tittar på den så e den ju väldigt avkapa, kan de vara en del av ett lårben? Har inte sett andra nubbar som e så platta upptill?

Det kan absolut vara en del av lårbenet, även om urinblåsans position indikerar pojke. Fick du inga andra bilder alls?
  • Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 05:25:25 följande:
    Det kan absolut vara en del av lårbenet, även om urinblåsans position indikerar pojke. Fick du inga andra bilder alls?
    Fick en bild till på hela bebisen, resten bara på huvudet :/ 

• Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 08:22:11 följande:
    Fick en bild till på hela bebisen, resten bara på huvudet :/ 
    Syns tyvärr ingen nubbe här, så får hålla kvar vid min mycket osäkra gissning på pojke. När får ni reda på det? ☺️
  • Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 09:03:19 följande:
    Syns tyvärr ingen nubbe här, så får hålla kvar vid min mycket osäkra gissning på pojke. När får ni reda på det? ☺️
    Ja jag håller kvar på pojke oxå! 
    vet inte riktigt jag flyttar till annan stad nu i juni så inbokade RUL i juli måste jag ju boka om så får se när de blir
  • Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 09:03:19 följande:
    Jag tittade på en filmsnutt som jag även fick, så tog jag lite skärmdumpar där jag tror man kan se något. Jag bifogar några o ser om du kan se något hihi 

har typ 100 olika bilder haha

Dedär vita strecket finns med på nästan alla bilder varesig de är ett ben med eller inte, kan de va nuben? 
Svar på tråden GISSA KÖN