• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 12:51:36 följande:
    Jag tittade på en filmsnutt som jag även fick, så tog jag lite skärmdumpar där jag tror man kan se något. Jag bifogar några o ser om du kan se något hihi 

har typ 100 olika bilder haha

Dedär vita strecket finns med på nästan alla bilder varesig de är ett ben med eller inte, kan de va nuben? 
    Precis, det är den som är nubben 😊
    så störigt bara att benet har en tendens att skymma på de bilder man ser hela nubben, så blir fasen inte klokare av dessa bilder 😆
    Testa skicka några fler!
  • Lovemyson

När jag spelar upp filmen extra sakta så är de flera gånger de dyker upp 2-3 vita streck vid nuben, och ibland ser de ut som en snopp, jag vet inte vad av de som stämmer haha!
  • Symetrical
    Lovemyson skrev 2024-06-05 19:34:05 följande:
    När jag spelar upp filmen extra sakta så är de flera gånger de dyker upp 2-3 vita streck vid nuben, och ibland ser de ut som en snopp, jag vet inte vad av de som stämmer haha!
    Vi håller fast vid pojke så länge då, även om jag bara känner mig typ 70% säker ☺️
  • Symetrical
    Anonym (A) skrev 2024-06-06 19:26:03 följande:
    19+2
    Ser onekligen ut som en pojke, såvida det inte är en mycket svullen flicka 😊 Vad sa ultraljudsteknikern?
  • Linnealusen

Hej :) är det någon som ser något på dessa bilder och skulle vilja gissa på kön? V.12+4 
  • Symetrical
    Linnealusen skrev 2024-06-07 18:48:55 följande:
    Hej :) är det någon som ser något på dessa bilder och skulle vilja gissa på kön? V.12+4 
    Tyvärr väldigt röriga bilder där inte hela nubben syns. Har du några fler?
Svar på tråden GISSA KÖN