Inlägg från: Lovemyson |Visa alla inlägg
  • Lovemyson

GISSA KÖN

Min ser ju onekligen ut som en pojke! MEN bm visste inte va nub teorin var och frågade om denna bilden dög. Men nu när ja tittar på den så e den ju väldigt avkapa, kan de vara en del av ett lårben? Har inte sett andra nubbar som e så platta upptill?

• Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 05:25:25 följande:
    Det kan absolut vara en del av lårbenet, även om urinblåsans position indikerar pojke. Fick du inga andra bilder alls?
    Fick en bild till på hela bebisen, resten bara på huvudet :/ 

• Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 09:03:19 följande:
    Syns tyvärr ingen nubbe här, så får hålla kvar vid min mycket osäkra gissning på pojke. När får ni reda på det? ☺️
    Ja jag håller kvar på pojke oxå! 
    vet inte riktigt jag flyttar till annan stad nu i juni så inbokade RUL i juli måste jag ju boka om så får se när de blir
  • Lovemyson
    Symetrical skrev 2024-06-05 09:03:19 följande:
    Syns tyvärr ingen nubbe här, så får hålla kvar vid min mycket osäkra gissning på pojke. När får ni reda på det? ☺️
    Jag tittade på en filmsnutt som jag även fick, så tog jag lite skärmdumpar där jag tror man kan se något. Jag bifogar några o ser om du kan se något hihi 

har typ 100 olika bilder haha

Dedär vita strecket finns med på nästan alla bilder varesig de är ett ben med eller inte, kan de va nuben? 
  • Lovemyson

När jag spelar upp filmen extra sakta så är de flera gånger de dyker upp 2-3 vita streck vid nuben, och ibland ser de ut som en snopp, jag vet inte vad av de som stämmer haha!
Svar på tråden GISSA KÖN