IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Ja, jag hoppas det går bra. Har faktiskt inte koll på hur det funkar med frysinsättning, ska man ta ovitrelle eller sätter man in under en ?helt naturligt cykel? utan extra hormoner.. vet du?
Ja.. vad tror ni om morgonens test? Rd 6 Med rfsu vanligt test. Jag blir inte riktigt klok men kanske lite lite starkare än igår. När man väl börjat testa blir man ju lite besatt
Ja.. vad tror ni om morgonens test? Rd 6 Med rfsu vanligt test. Jag blir inte riktigt klok men kanske lite lite starkare än igår. När man väl börjat testa blir man ju lite besatt
//
//
Vi ska äntligen få börja på sprutomgång nr 2 ikväll! Men glömde fråga visst är de kl 20 man ska ta?
Vi ska äntligen få börja på sprutomgång nr 2 ikväll! Men glömde fråga visst är de kl 20 man ska ta?
Hej!!
Tänkte hoppa in här! Fick IVF-remiss ivägskickad idag, ÄNTLIGEN!
Blev gravid i juli 2020, med det slutade tyvärr i missfall. Blev gravid igen i mars 2021 men även det slutade i missfall. Nu har vi gjort en fertilitetsutredning som inte visat fel på någon av oss. Testat Letrozol i 4 månader men inte heller det har hjälpt. Så nu får vi äntligen påbörja IVF. Känns som en lättnad även om det inte garanterar graviditet.
Är det någon här som kör IVF i Stockholm? I så fall hur långt tid tog det innan man fick svar på remissen? Så ivrig nu, vill så gärna hinna med ett försök innan sommarstängning.