IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Norrsken91: men wow!! Så härligt att det inte kändes mer!! Hoppas det blir samma upplevelse för mig med! Och det med morfin känner jag samma inför, men fick du lugnande? Sen måste ja bara fråga, har dom invägning inför äp? Ja har gått upp några kg sen inskrivningen så just nu går jag på hård diet
Norrsken91: men wow!! Så härligt att det inte kändes mer!! Hoppas det blir samma upplevelse för mig med! Och det med morfin känner jag samma inför, men fick du lugnande? Sen måste ja bara fråga, har dom invägning inför äp? Ja har gått upp några kg sen inskrivningen så just nu går jag på hård diet //
Vad härligt att höra att det gått bra på era äggplock! 16 ägg! Wow!
Jag har varit på första ultraljud i tisdags och hade då bara 2-3 större folliklar "/ men många mindre än 10mm, enl. Livio är de små inte uteslutna än utan kan komma ikapp inför äggplock..har nytt ultraljud imorgon.
Har idag börjat känna av lite tryck mot båda äggstockar och har betydligt mer flytningar. Är nojig att jag får ägglossning innan man hinner ta dem..men det kanske inte ens går om man tar Fyremadel?
Jag är lite nervös inför äggplocket och att få morfin, har aldrig fått det innan..men vill nog ha de ändå för är rädd det ska göra lika ont som det gjorde att göra HSS.
Vad härligt att höra att det gått bra på era äggplock! 16 ägg! Wow!
Jag har varit på första ultraljud i tisdags och hade då bara 2-3 större folliklar "/ men många mindre än 10mm, enl. Livio är de små inte uteslutna än utan kan komma ikapp inför äggplock..har nytt ultraljud imorgon.
Har idag börjat känna av lite tryck mot båda äggstockar och har betydligt mer flytningar. Är nojig att jag får ägglossning innan man hinner ta dem..men det kanske inte ens går om man tar Fyremadel?
Jag är lite nervös inför äggplocket och att få morfin, har aldrig fått det innan..men vill nog ha de ändå för är rädd det ska göra lika ont som det gjorde att göra HSS.