IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Äggplock idag efter 8 dagar med sprutor! (Gick fort, var inställd på typ 14-16 dagar med sprutor men har ingen koll)
11 ägg fick dom ut! Hoppas nu på hög befruktning! :)
Hej! Hoppar in här som helt ny på FamiljeLiv, och i IVF-världen.
Vi har försökt i drygt 2,5år och är väl klassade som oförklarligt barnlösa då allt ser bra ut. Jag har haft några enstaka cystor men inget som ska egentligen påverka.
I december fick vi remiss skickad till Livio och imorgon börjar jag med Gonal-F 150. Tänkte det kunde vara kul att följa och prata med andra i samma situation ????
Hej, tänkte bara flika in och uppdatera lite.
Var på mitt andra ultraljud idag (dag 9) såg bra ut men en del blåsor som är lite små ännu runt 10 mm. Några var dock mellan 15-18 mm. Hade förväntat mig äggplock på fredag men fick svar att det blir på måndag (dag 13). Känns länge dit och är mest orolig för överstimulering.. pga att de såg lite lite vätska idag. Fortsätter med Bemfola 150 och Fyremadel tills fredag och ska ta Otrivelle på lördag.
Hur går det för er andra? :)
Hej! Hoppar in här som helt ny på FamiljeLiv, och i IVF-världen.
Vi har försökt i drygt 2,5år och är väl klassade som oförklarligt barnlösa då allt ser bra ut. Jag har haft några enstaka cystor men inget som ska egentligen påverka.
I december fick vi remiss skickad till Livio och imorgon börjar jag med Gonal-F 150. Tänkte det kunde vara kul att följa och prata med andra i samma situation ????
Äggplock idag efter 8 dagar med sprutor! (Gick fort, var inställd på typ 14-16 dagar med sprutor men har ingen koll)
11 ägg fick dom ut! Hoppas nu på hög befruktning! :)