• Loppan1994

IVF 2022

Hej! 
    Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
    Ul på onsdag och så nervös ????

• Svar på tråden IVF 2022
  • Snöoväder
    Skogslyckan86 skrev 2022-02-11 15:10:15 följande:
    Tack för peppen {#emotions_dlg.flower} Nu är det befruktade ägget i mig. Herregud! Gick så himla bra och smidigt. Nu vågar jag inte skriva mer på ett tag. Loggar ut. Men kommer väl läsa om symtom tills ögonen blöder om några dagar. Trevlig helg tjejer!
    Skönt att det gick bra! Njut nu så hoppas vi allt går bra Hjärta
  • smulis85

Jaha då var jag också ruvare. men inte allt för hoppfull då mina embryon delar sig långsamt så de har dålig kvalitet Obestämd så de förde in 2 på en gång för att ge oss en liten chans, inga till frysen alltså. 

• Snöoväder
    smulis85 skrev 2022-02-12 17:14:06 följande:

Jaha då var jag också ruvare. men inte allt för hoppfull då mina embryon delar sig långsamt så de har dålig kvalitet Obestämd så de förde in 2 på en gång för att ge oss en liten chans, inga till frysen alltså. 

Kul att du får ruva nu, men kanske inte det man vill höra om sina ägg..
    Men för att ge dig lite hopp, de sätter bara in embryon om de tror att det finns en chans och att ni även att få två tillbaka Jan ju också öka chansen! 
    Försök tänk positivt Hjärta
  • smulis85
    Snöoväder skrev 2022-02-12 21:47:29 följande:
    Kul att du får ruva nu, men kanske inte det man vill höra om sina ägg..
    Men för att ge dig lite hopp, de sätter bara in embryon om de tror att det finns en chans och att ni även att få två tillbaka Jan ju också öka chansen! 
    Försök tänk positivt Hjärta
    Tack för peppen! Hjärta Ska försöka vara positiv kanske för en gångs skull har lite tur och de blir tvillingar ;) 
  • smulis85

Tror jag kanske har fått ett plus men väldigt svagt är
    bara på ruvardag 6 så allt kan ju hända 

• Skogslyckan86

Nu har jag börjat få en blödning så även denna gång blev ett misslyckande. Känner mig så jävla infertil och som ett mänskligt misslyckande. Nu ska jag alltså genomlida två menscyklar tills jag kan få göra ännu ett vidrigt äggplock Rynkar på näsan Jippi så kul. Det enda jag hoppas just nu är att mensen drar i gång ordentligt så jag får supa ner mig. Tyvärr. 

• Snöoväder
    Skogslyckan86 skrev 2022-02-19 15:59:43 följande:

Nu har jag börjat få en blödning så även denna gång blev ett misslyckande. Känner mig så jävla infertil och som ett mänskligt misslyckande. Nu ska jag alltså genomlida två menscyklar tills jag kan få göra ännu ett vidrigt äggplock Rynkar på näsan Jippi så kul. Det enda jag hoppas just nu är att mensen drar i gång ordentligt så jag får supa ner mig. Tyvärr. 

Nej vad tråkigt... Hjärta
    Tyvärr är dessa negativa tester och sen att mensen kommer ett hårt jävla slag... 
    Varför måste du vänta två menscyklar?
    Fick min blödning den här veckan och får vid kommande mens köra igång inför FET. 
    Trodde de skulle vilja att jag väntade en till riktig mens men de sa inget om det och vi bryr oss inte när på året barnet blir född om det är därför ni väntar.
  • Snöoväder
    smulis85 skrev 2022-02-18 15:17:34 följande:

Tror jag kanske har fått ett plus men väldigt svagt är
    bara på ruvardag 6 så allt kan ju hända 

Grattis!Hjärta
    Det syns ju ett till sträck och det borde bli starkare! 
  • Skogslyckan86

Snöoväder: Tack för omtanken Hjärta Har inga fler embryon, hade bara den. Och min kropp behöver tydligen återhämta sig innan jag får göra ett nytt äggplock. Bara att ladda om. 

• smulis85
    Skogslyckan86 skrev 2022-02-19 15:59:43 följande:

Så tråkigt att höra :( förstår vad du menar känner mig också helt misslyckad! blev troligtvis ett nytt äggplock här också då testen är negativa idag så en ny kemisk graviditet var mitt plus så surt! Kan vi heja på varandra efter nästa mens kanske om man får starta då :) 
Svar på tråden IVF 2022