IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Är det nån av er som fått avbryta behandling men gonal-f och fyramadel någon gång?
Avbröt förra måndagen om jag minns rätt.
Nu i tisdags kom det ljus rosa på pappret när ja vart på toa, oftast så min mens börjar så tänkte att nu är den på gång. Men sen va de helt borta. På onsdagen var det lika dant kanske 2-3 toa besök sen va de borta.
Och igår och idag så har det varit så varje toa besök. Men det är bara när ja vart på toa som det syns, behöver inte ha tampong eller binda..
Enligt appen ska jag ha mens på söndag, men eftersom jag tog fyramadelen så borden den egentligen komma nästa vecka.
Är det nån av er som fått avbryta behandling men gonal-f och fyramadel någon gång?
Nu i tisdags kom det ljus rosa på pappret när ja vart på toa, oftast så min mens börjar så tänkte att nu är den på gång. Men sen va de helt borta. På onsdagen var det lika dant kanske 2-3 toa besök sen va de borta.
Och igår och idag så har det varit så varje toa besök. Men det är bara när ja vart på toa som det syns, behöver inte ha tampong eller binda..
Enligt appen ska jag ha mens på söndag, men eftersom jag tog fyramadelen så borden den egentligen komma nästa vecka.
Tyvärr Inge svar på din fråga men kan tänka mig att en avbruten behandling Kan göra att kroppen beter sig konstigt. Synd att de inte är en graviditet.
Tyvärr Inge svar på din fråga men kan tänka mig att en avbruten behandling Kan göra att kroppen beter sig konstigt. Synd att de inte är en graviditet.
Vaknar upp med mensvärk och ?panikångest?.. Tar ett test som är negativt....
Skrev ett inlägg och så försvann det... Jävla sida..
Mår riktigt skit nu, vet inte hur jag ska orka ta mig igenom det här eller ens fortsätta. För varje misslyckad behandling så har jag bara mått sämre och sämre..
Känner att det är så onödigt att vi ens försöker, vi har ett barn som jag älskar över allt annat, men känslan av att inte kunna få ett syskon gör så fruktansvärt ont.
Sen att man kastar bort så mycket pengar på det här när vi kan lägga de på att göra saker med vårat befintliga barn...
Jag vet inte vart jag vill komma, man känner sig så ensam i det här än fast jag inte är det.
Någon som har flera barn via ivf som läser? Som kan ge något hopp.
Eller ska man bara få ett och nöja sig där?