IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Skulle ringt kliniken igår och meddelat resultaten, men ringde idag istället. Och eftersom att de har så kort testtid nu på bara 16 dagar efter äp istället för 21 som de hade tidigare så vill de att jag ska fortsätta och vänta tills dag 21 efter äp och testa då igen.
Då min mens heller inte kommit igång. Trots mensvärk i 1 vecka.
Man får ju lite hopp, men samtidigt som jag tror det är hormonerna som skjuter på den, än fast den alltid tidigare har kommit 14 dagar efter äp.
Snacka om att man får hopp än fast man vet att chansen är minimal eller obefintlig.
Ägget borde ha fäst för 11 dagar sedan, så nog borde testen ha visat något svagt iaf..
Sen vill jag ju sluta med alla hormoner så mensen kan komma igång..
Finns det någon solskenshistoria där man fått sent plus?
Nu har vi fått besked om äggen, av 10 stycken var 7 stycken mogna men endast ETT befruktades. Om det krävs en till IVF så måste vi göra ICSI. Det ville sig inte som förväntat. Eller förväntat och förväntat, jag VISSTE att något mer var fel. Magkänslan sa det. Det är en lättnad att de hittat ett till "fel". Återinföring i morgon om det fortsätter utvecklas normalt.
Nu har vi fått besked om äggen, av 10 stycken var 7 stycken mogna men endast ETT befruktades. Om det krävs en till IVF så måste vi göra ICSI. Det ville sig inte som förväntat. Eller förväntat och förväntat, jag VISSTE att något mer var fel. Magkänslan sa det. Det är en lättnad att de hittat ett till "fel". Återinföring i morgon om det fortsätter utvecklas normalt.
Snöoväder: Tack Ja, nu när dagen gått och det landat lite så är jag otroligt tacksam och förväntansfull för det befruktade ägget. Det blev ju ett iallafall, inte noll!