Carina82 skrev 2022-03-09 15:56:41 följande:
Hej, från nån som gjorde öggplock igår så kan jag säga att det kommer gå bra <3 Fick svälja ett par (tre) tabletter och fick sen morfin via en port dom satte in i armen. Kändes som att dricka lite för mycket vin, man kan gå själv från rummet efter behandlingen :) Och min upplevelse var att dom var väldigt inkluderande och berättade precis vad dom gjorde, fick ju även lokalbedövning i underlivet så det kändes knappt! Mest väldigt intressant! Gjorde däremot lite ont efteråt, men även det är normalt- som en värre mensvärk.
Vad gäller flytningar så frågade jag livio om det, och det är en vanlig bieffekt av sprutorna. Så inget kommer ägglossas <3
Åh tack för det lugnande svaret! :D <3
Tråkigt nog kommer sambon inte få vara med då Livio Umeå har kvar restriktionerna mars ut, hade känts lite bättre att ha han med.
Hur funkar det med nedfrysning? Man måste alltså vänta 1,5månad innan insättning? Hur menar du att det väljs nedfrysning pga risk för överstimulering, de har ju redan plockat ut äggen? Haha tusen frågor från en som trodde hon hade koll xD