• Loppan1994

IVF 2022

Hej! 
    Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
    Ul på onsdag och så nervös ????

• Svar på tråden IVF 2022
  • Lilleplutt2022
    smulis85 skrev 2022-03-28 21:16:29 följande:

Asså fy vad menopuren svider kände inte så med gonal-f fy!!! känner Också redan av äggstockarna så hoppas på att de är ett gott tecken på att det händer mer där inne nu. Min mage är också ur balans så kan ju vara därför också! Nån mer som haft menopur och känt så? Även illamående och huvudvärk har jag haft till och från idag. 

Jag mådde fruktansvärt dåligt av Menopur under hela behandlingstiden tyvärr, efter andra behandlingen på menopur pratade vi med läkaren och han bytte då till gonal-f som gick hur bra som helst, var så stor skillnad för mig. Hoppas att biverkningarna blir värt besväret och att du får bättre resultat av Menopuren iställetHjärta
  • smulis85
    Lilleplutt2022 skrev 2022-03-28 22:17:31 följande:
    Jag mådde fruktansvärt dåligt av Menopur under hela behandlingstiden tyvärr, efter andra behandlingen på menopur pratade vi med läkaren och han bytte då till gonal-f som gick hur bra som helst, var så stor skillnad för mig. Hoppas att biverkningarna blir värt besväret och att du får bättre resultat av Menopuren iställetHjärta
    Tack! Okej ja jag hoppas verkligen det ger resultat när man ska må så här mådde också bättre av gonal-f Nästan inga biverkningar alls. 
  • smulis85
    Loppan1994 skrev 2022-03-28 22:23:29 följande:

Smulis85- tack :) när har du tid till vul?

Har tid på fredag så får vi se om behandlingen hjälpt idag känner jag mig som en ballong så hoppas på en del äggblåsor i alla fall. 
  • Loppan1994
    smulis85 skrev 2022-03-29 19:13:39 följande:
    Har tid på fredag så får vi se om behandlingen hjälpt idag känner jag mig som en ballong så hoppas på en del äggblåsor i alla fall. 
    Håller tummarna för dig Hjärta
    Jag lyckades träffa ett blodkärl med gonalen nyss och jäklar vad de blödde.. 
  • Noran89

Då var testdagen här och jag blir inte klokare, jag tycker mig se två streck...ska nog ta ett till imorgon eller om några dagar. 
  • Lilleplutt2022
    Noran89 skrev 2022-03-30 05:56:42 följande:
    Då var testdagen här och jag blir inte klokare, jag tycker mig se två streck...ska nog ta ett till imorgon eller om några dagar. 
    Ja den var lite lurig, tycker jag kan skymta ett svagt streck! Håller tummarna för att nästa test visar ett starkt PlusSolig
  • smulis85
    Loppan1994 skrev 2022-03-29 20:14:37 följande:
    Håller tummarna för dig Hjärta
    Jag lyckades träffa ett blodkärl med gonalen nyss och jäklar vad de blödde.. 
    men fydå har jag aldrig gjort kanske möjligtvis en liten droppe nån gång. Hoppas du slipper de nästa gång. jag har fått ett stort blåmärke på en sidan så har säkert träffat nått där men som inte blödde ut. 
  • smulis85
    Noran89 skrev 2022-03-30 05:56:42 följande:
    Oj ja den va knepig ser ett streck helt klart men är så långt åt sidan eller ska det sitta där? 
  • Loppan1994

Smulis85- ja ja såg nu när ja skulle spruta att jag har ett jätte fint stort blåmärke där nu och ett mindre på andra sidan haha.. ja de måste du gjort då Tungan ute

Hur mår du nu då?

Svar på tråden IVF 2022