Anonym (Kvinna45) skrev 2022-01-04 18:14:50 följande:
De flesta kvinnor får definitivt orgasm - kolla någon av alla studier. De får dock sällan orgasm av enbart penetrering men det innebär inte att de inte får orgasm alls. De behöver extra klitorisstimulans men orgasm går de. Att kvinnor har fejkat enstaka ggr innebär inte att de gör det regelbundet - står också i studier. Jag är fortfarande kvinna, har fått orgasm under hela mitt sexuella liv - med klitorisstimulans- och tycker fortfarande det är extremt löjligt att inte vilja ta in att de flesta kvinnor faktiskt njuter av sex.
Jag är väl medveten om studier. Jag har läst de flesta och de säger annat än dig.
Det verkar otroligt viktigt för dig att argumentera för att de flesta kvinnor minsann får orgasm, vilket varken stämmer med verkligheten eller studier. Acceptera istället att kvinnor inte är som i porrfilmer. Jag kan garantera dig att din flickvän inte har fått massor orgasmer som du önskar. Om du nu ens har någon, troligtvis är du en incel. Du argumenterar som dem med din besatthet kring kvinnlig orgasm. För en kvinna som får orgasmer bekräftar erat manliga ego att ni skulle vara bra i sängen.