Vilket kön njuter generellt mest av sex?
Män givetvis. 99,9 % av alla män får orgasm, de flesta kvinnor får inte det.
Män givetvis. 99,9 % av alla män får orgasm, de flesta kvinnor får inte det.
Väldigt många kvinnor fejkar orgasm. Mycket på grund av att normen är att kvinnor ska få orgasm eftersom män lär sig det från porrfilmer där alla kvinnor fejkar orgasm.
Män.
Kvinnor fejkar oftast. Och stönar dom som i porrfilmerna, så vet man att dom låtsas.
Män är besatta av sex på global nivå och det mesta i livet verkar cirkulera runt denna aktivitet eller brist på den. Detta måste ju bero på att utdelningen och njutningen är så hög att inget kan mäta sig med detta.
För kvinnor är sexaktiviteten inte det primära.
De njuter på ett annorlunda sätt med fler sinnen och känslor, vilket i sig kan ge en mer djupgående njutning och mer långvarig. Men väldigt få kvinnor jagar orgasmer och lusten till ha sex handlar inte om orgasmer utan om helheten och relationen till mannen. Därför som så många kvinnor som aldrig eller sällan får orgasm ändå fortsätter att ha sex.
Ja, det skriver du i alla trådar. Men verkligheten ser ut på ett annat sätt för majoriteten av kvinnorna.
Dessutom är du man45.
Kvinnor kan lika gärna kolla favoritserien, äta glass, kolla mobilen.
Hört talas om orgasmglappet? De flesta kvinnor får inte orgasm, de flesta kvinnor har fejkat orgasm och endast 15 % av kvinnorna kan få flera orgasmer.
Bara för att du vill att många kvinnor ska få orgasm eller att din flickvän kanske får orgasm, eller låtsas att hon får det, så betyder det inte att det är så i verkligheten.
Alltså, det är kvinnor själva som säger detta. Läs lite på forumet så ska du se.
Det tror jag absolut du hade velat. De allra flesta kvinnor jag talat med som aldrig eller sällan får orgasm med män har ju sex ändå och faktiskt NJUTER. De vill ha närhet, tycker om att bli kåta smekta, förförda osv.
Skulle du verkligen velat skippa alla de bitarna för att orgasmerna uteblir (som d ju lätt kan fixa själv ensam eller efteråt?
Synd att du känner så. För mig är orgasmerna jag får själv skönare även om helhetsupplevelsen är väldigt mycket bättre om man har en underbar partner.
Orgasmen är inte alls målet och har aldrig varit förutom vid onani då det enbart är det som är syftet.
Vaginalt sex för mig som kvinna kan bäst beskrivas: krama ena handen runt den andra handens pekfinger. För pekfingret fram och tillbaka i den knutna handen. Som det känns i handflatan känns det i slidan.
Sex är extremt överskattat.