• Anonym (Snöslask)

Vilket kön njuter generellt mest av sex?

Visst...det är alltid fråga om individuella skillnader. Alla är sin egen unika snöflinga osv. Men på "gruppnivå" som det så populärt brukar heta....

På gruppnivå så är det väl ok att säga att män oftast vill ha mer sex än kvinnorna. Sen att de kvinnor som vill ha lika mycket, eller mer, sex kanske flockas just här är en annan sak.

Men om vi går till vilket kön (igen...på gruppnivå) som fysiskt njuter mest under sex. Vad tror du då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket kön njuter generellt mest av sex?
  • Anonym (Mungo)

Män.
    Kvinnor fejkar oftast. Och stönar dom som i porrfilmerna, så vet man att dom låtsas.

• Anonym (??)
    Anonym (Mungo) skrev 2022-01-04 13:03:46 följande:

Män.

Kvinnor fejkar oftast. Och stönar dom som i porrfilmerna, så vet man att dom låtsas.

Så om du ligger med en kvinna som stönar av njutning så vet du att hon fejkar för det är inte skönt att knulla med dig?
  • Anonym (Njuter med rätt man)

Män är besatta av sex på global nivå och det mesta i livet verkar cirkulera runt denna aktivitet eller brist på den. Detta måste ju bero på att utdelningen och njutningen är så hög att inget kan mäta sig med detta.

För kvinnor är sexaktiviteten inte det primära.

De njuter på ett annorlunda sätt med fler sinnen och känslor, vilket i sig kan ge en mer djupgående njutning och mer långvarig. Men väldigt få kvinnor jagar orgasmer och lusten till ha sex handlar inte om orgasmer utan om helheten och relationen till mannen. Därför som så många kvinnor som aldrig eller sällan får orgasm ändå fortsätter att ha sex.

• Anonym (Mungo)
    Anonym (??) skrev 2022-01-04 13:12:39 följande:
    Så om du ligger med en kvinna som stönar av njutning så vet du att hon fejkar för det är inte skönt att knulla med dig?
    Ja, om hon stönar som på porrfilm så är det fejk. Det har kvinnor sagt. Dom är trötta på att män tror att kvinnor ska låta som dom gör i porren.
  • Anonym (kåtsominihelvete)
    Anonym (Njuter med rätt man) skrev 2022-01-04 13:26:19 följande:

Män är besatta av sex på global nivå och det mesta i livet verkar cirkulera runt denna aktivitet eller brist på den. Detta måste ju bero på att utdelningen och njutningen är så hög att inget kan mäta sig med detta.

De njuter på ett annorlunda sätt med fler sinnen och känslor, vilket i sig kan ge en mer djupgående njutning och mer långvarig. Men väldigt få kvinnor jagar orgasmer och lusten till ha sex handlar inte om orgasmer utan om helheten och relationen till mannen. Därför som så många kvinnor som aldrig eller sällan får orgasm ändå fortsätter att ha sex.

Jaja, som vanligt är kvinnor heliga och män är djävlar. Problem solved.
  • Anonym (??)
    Anonym (Mungo) skrev 2022-01-04 13:41:40 följande:

Ja, om hon stönar som på porrfilm så är det fejk. Det har kvinnor sagt. Dom är trötta på att män tror att kvinnor ska låta som dom gör i porren.

Hur ofta händer det dig?
  • Anonym (kåtsominihelvete)
    Anonym (??) skrev 2022-01-04 13:47:44 följande:
    Hur ofta händer det dig?
    Aldrig, dom frågar bara "Är du inte färdig snart?"
  • Anonym (??)

Min lust till sex handlar inte om helhet och relation till mannen.. jag vill ha sex.

F.ö tycks kvinnor eftersträva orgasmer också, de som normalt får det.

Jag har aldrig fått det men njuter och har sex.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Mungo) skrev 2022-01-04 13:03:46 följande:

Män.

Nej, det stämmer inte. Majoriteten kvinnor fejkar absolut inte - kanske de som ligger med dig men inte generellt. Jag får alltid orgasm, oftast flera och stönar för att det är skönt - inte för någon annans skull. Jag stönar även när jag onanerar för den delen.
  • Anonym (Kvinna45)

Va? Självklar vill även kvinnor ha orgasmer. Jag hade inte velat ha sex utan att få orgasm.
Svar på tråden Vilket kön njuter generellt mest av sex?