EpicF skrev 2023-04-30 15:49:29 följande:
Saklighet? Ja, kanske i din magiska värld med inte den riktiga världen.
Magi hör hemma i sagor, magiska skador lika så.
Covid-19 vaccinet är så nytt att vi inte vet vad som har hänt innan eftersom vaccinet inte fanns då. Är det svårt för dig att förstå?
Nej, fakta är inte svammel. Men fakta kommer du inte med, eftersom du enbart kommer med svammel.
Antivacc-propaganda? Jag har inte någon antivaccpropaganda i tråden, eller andra trådar. Anser du det får du bevisa det.
Jag har inte dissat CDC. Men jag tycker inte att amerikanska folkhälsomyndigheten är relevant i en tråd som avhandlar vaccineringen i Sverige.
BBC ger jag inte mycket för, eftersom det är en nyhetskanal. Jag ger heller inte mycket för aftonbladet, VG, dagbladet, expressen, GP, nsd eller andra nyhetsblaskor.
Mmmm, när din saklighet saknas, så blir det till magi och när skador ska vänta 10 år innan de syns först.
Ja, så varför hör inte din magi hemma i sagor för, för vi har ju aldrig sett det du påstår innan ens.
Så varför upprepar och försvarar du antivaccer propaganda för?
Ja, du sagt innan fakta är svammel, och den berättar för oss att du har fel och att dina magiska skador som ska först uppstå 10år senare och aldrig hänt innan.
Vet du att du står med NOLL exempel fortfarande, allt du gör är upprepar propaganda av antivaccer och ingen vet riktigt varför du gör detta.
Är det för att skrämmas?
Eller vad är det som får dig skriva något som aldrig skett innan, och sen driva det som ett negativt argument emot COVID-19 vaccin.
Det är något som inte stämmer för dig här, och det kan bara vara två orsaker, antingen är du en antivaccer eller så är det något som gör du aldrig kan erkänna fel.
Det är lite som vattkoppor, där år senare så var det en läkare som lurade dig tydligen, och detta fast vi redan hade fakta att R0-talet på vattkoppor var x10.
Så vilket är det, för du upprepar ju deras propaganda som det vore sant och sker ofta.
CDC och BBC säger du har fel, och varje gång du ger dig på BBC och säga det är en nyhetskanal, så berättar du inte att du förstår detta är en nyhetskanal som är saklig och har på fötterna och när de skriver såna artiklar och att det domskriver har en saklig grund.
Och de har säkert även fakta granskat det par lager till, DET ÄR vad BBC är.
Och det är där du berättar när du dissar BBC, det är att du förstår inte ens vem de är.
Lycka till med CDC, d kör över dig alla dagar i vecken på denna.
De är modigare och säger att det praktiskt tagit inte går se nått efter 6 veckor som går härleda till vaccinet.
Det är lite skillnad som på ditt påstående som du fantiserat ihop själv eller läst av antivaccerpropganda och 10år vs 6 veckor.
Måste fråga, är det medvetet du skriver de felen du gör, eller vad är det som driver dig att inte återge saker korrekt.
Eller påstår såna här tokiga saker som en utbildad inte borde göra, då det går emot allt som forskning och beprövad erfarenhet står för.
Och så står du där med antivaccer propagandan kvar bara.
På riktigt är du en antivaccer, och om inte, varför upprepar du deras propaganda för?