Anonym (Frisk) skrev 2022-01-04 14:56:31 följande:
Ööh, nu blandar du nog ihop äppel och päron. Jag har inte skrivit något annat i varken denna tråd el någon annan. Men positivt väl att det finns fler tänkande människor som jag :)
Och kanske jag borde ta kontakt med "Pentra" då, visste inte att vi hade detta gemensamt?
Ha en bra dag!
Nehej, du skrev ändå föjande i din första kommentar som jag svarade på:
"Och cencuren! Att mitt ursprunga inlägg togs bort och jag blev avstängd på FL bevisar bara att jag har rätt, tyvärr!"
Sen avlutade du så här:
"Hoppas min åsikt får vara kvar den här gången."
Sen helt plötsligt säger du att du inte skrivit alls?
Det har du bevisligen, här är ditt första inlägg...
Anonym (Frisk) skrev 2022-01-04 03:41:34 följande:
Varför tar ni inte vaccinet?
Tar inte skiten för att jag inte vill riskera hälsan. Sprutorna har inte testats tillräckligt länge för att vara säkra, tvärtom visar det sig att de inte fungerar. Jag litar mer på kroppens naturliga motståndskraft och gör mitt bästa för att stärka mitt och min familjs immunförsvar, på ett hållbart sätt.
Jag och många med mig är övertygade om att allt detta är krig i ny form (= 3:e världskriget!). En av strategierna är denna splittring som sker bland folket, vänner och familj vänder sig mot varandra.
Och cencuren! Att mitt ursprunga inlägg togs bort och jag blev avstängd på FL bevisar bara att jag har rätt, tyvärr!
Jag har ingen avsikt att provocera. Tvärtom
så vill jag visa respekt, hänsyn och förståelse till alla rädda. Detta är hemskt för oss alla! Vore bäst om vi kunde hålla ihop eftersom vi är starkare tillsammans och vi är ändå alla i samma båt, både de som tagit sprutorna och de som valt att låta bli.
Tiden visar vad som kommer att hända. Den som lever får se! Inget jag gör eller skriver här kan ändra på det...
Hoppas min åsikt får vara kvar den här gången. Kärlek till Er alla, medmänniskor!