klyban skrev 2022-01-03 22:49:23 följande:
Ho galningen i kongressen, förnamnet är nog inte helt rätt, Marjorie tror jag det är i förnamn.
Sen ser jag att jag fippla till det med bokstäver som hamnade på fel plats, ska vara Taylor-green.
EpicF skrev 2022-01-03 22:41:13 följande:
Återigen, jag är inte tankeläsare och vet inte vilket inlägg DU vill att jag svarar på.
Jag känner inte din granne så vad hon har fått för propaganda vet jag inte jag.
Det enda jag skrev är att om man är multisjuk, vilket du antydde att denne grannen är så kan man riskera att dö av vaccinet.
Finns många i riskgrupperna som blivit avråda av läkare att ta vaccinet.
Ja, för antivaccers brukar ju ta vaccinet... Jag är vaccinerad med tre doser. Hur många doser har du fått?
Såklart, att jag inte begrep det! *pinsamt*
Såg att du skrivit om din pappa, min mamma är 90 år och trippelvaccinerad. Hon lyssnar och litar på mig, alltid. Det gör hon rätt i.
klyban skrev 2022-01-03 22:52:34 följande:
Jo, det är rätt skoj, efter de slängt ut konspirationen, så använder dom samma sak som de säger är farligt.
Hade en gammalt as till mobil till alldeles nyss, är idag en 5G användare, eller ja, mesta dels på wifin hemma :p
Men jag köpte den för ha i minst 5 år hoppas jag.
Men det komiska är att dessa konspiratörer upprepar exakt samma sak vid varje ökning av kapacitet och annat som ko0mer med nästa generation mobilnät.
Folk är inte alltid tillräknerliga, om man uttrycker sig snällt.
Jag har en mobil som är ett par, tre år och funkar förträffligt. Jag skaffar inte ny så länge den är ok. Är ingen tekniknörd, men är heller inte rädd för teknik.
Hemma kör jag också wifi, både på mobil och bärbar dator.
Det sägs också vara rentav livsfarligt, jaja, den som lever får se.
Mina söner är ungefär som jag, de behåller så länge det funkar. Och wifi kör de också. De måtte vara lika korkade som sin mor. Vaccin har de också tagit. Tänka sig!