Hur jämställt är Sverige?
Motivera gärna
Motivera gärna
Enligt dig så ska männen ta tag i sina problem.. Men du gnäller när inte män ser kvinnors problem?
Om du nu har kvinnliga problem, så får du väl lösa dom med den logiken.
Själv tycker jag att både kvinnors och mäns problem är ett samhällsproblem som vi behöver lösa tillsammans.
Okej, din åsikt. Låt oss "gnälla" i fred och försöka ändra på samhället i fred utan dina kommentarer då, tack.
När du spaltar upp det på det där viset så blir det ju så löjligt uppenbart....
Det du säger är att kvinnorna är missnöjda med sin situation och vill därför att männen ska ändra på sig....
Kanske kan kvinnorna prova på att ändra sitt eget agerande och sina val istället?
Bara för skojs skull? Testa, se vad som händer?
Det är inte min åsikt utan rena fakta.
Ändra på samhället gör man genom att arbeta hårt och ta ansvar för sig själv och andra. Finns så löjligt många svaga människor som inte ens klarar av sig själva som inbillar sig att de ska förändra jorden. De kommer inte förändra ett dugg mer än att de skickar sig själva till psyket och kanske drar med sig någon anhörig i fallet.
Enligt dig så ska männen ta tag i sina problem.. Men du gnäller när inte män ser kvinnors problem?
Om du nu har kvinnliga problem, så får du väl lösa dom med den logiken.
Själv tycker jag att både kvinnors och mäns problem är ett samhällsproblem som vi behöver lösa tillsammans.
Det är inte fakta. Det är din åsikt.
Jaha, om du tycker det får du väl tycka det. Jag anser att förändring kommer genom att människor engagerar sig i diverse frågor, men ja tanken är fri så tyck vad du vill.