Anonym (Malta) skrev 2024-10-06 15:45:59 följande:
Jag klarar inte av att svara personen längre.
När man måste googla för att se hur ett viltstängsel för örnar ser ut och så undrar man varför man inte får ett svar, då är det något som inte står rätt till.
Dessutom frågar samma person om denne har en högre nivå än mig och undrar om det är något som jag inte förstår. Rent instinktivt ville jag svara: du kanske ska googla? Men jag lät bli för det finns en risk att personen inte förstår ironi😂
Jag ska betrakta diskussionstråden på avstånd, för allas skull så blir det bäst så.
En sak man lärde sig att det existerar inga örnstängsel.
Och trots påståendet så dör det mer örnar av tåget än av vindkraftverk, och det är väl där skon klämmer på riktigt.
På samma sätt som att det dör inte speciellt många fåglar och om man ska jämföra riktiga fågeldödare.
Kommer även ihåg den om hur högern värnar om att vi ska vara i naturen mer än MP, och när det är just högern som vill begränsa det och genom ta bort strandskyddet och i steg två just hindra möjligheten att nå naturen och då sjöar i detta fall.
Total tystnad blev det efter den, då det var mer än en som insåg hyckleriet i att högern skulle vara för naturen mer
Men och andra sidan vet jag redan att de visste det var bara nonsens, men ändå skriver dom det.