Kiiwii skrev 2021-12-15 21:24:35 följande:
Jag med kan också verkligen relatera till det ni skriver angående tvekan och velandet att vilja ha barn kontra orkar man? Jag ha velat och funderat i två år men alltid landat i att jag har en längtan efter en sista bebis, en sista graviditet så nu kör vi och hoppas jag inte velat för länge ???? Typiskt mig att hålla på sådär och fundera o tänka i evigheter, haha.
Tiden går då så himla fort nu alltså, jul om drygt en vecka. Hinner inte med. Ska ha ägglossning precis kring julhelgen också. Lite typiskt, vi reser till min familj och bor hos dem ett par dagar över julen, hehe?
Man får göra old school-smileys, annars blir det frågetecken, haha!
Hmm, knepigt.. ni kanske kan få till en snabbis under julhelgen :) Missar man en månad känns det så himla länge till nästa gång.
Jag ville inte ens ha fler barn. Jag träffade några vänner förra sommaren som hade en liten. Jag har alltid gillat bebisgos, men ändå inte blivit sugen på fler. Förrän förra sommaren då, fick nog nån ålderskris och tänkte att det kanske är nu eller aldrig (eller tom för sent, man vet ju inte).
Jag gåri n i vecka 19 denna vecka och har ännu inte riktigt kopplat ordentligt att jag är gravid, haha!